کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصول جدید جیلی در چین/ تصاویر


کد خبر : ۲۸۲۱۱چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۳۴۹۹۸۶ بازدید

شرکت خودروسازی جیلی که در کشور با نمایندگی جیلیران فعالیت داشت و نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در صحنه رقابت ظاهر شود، به تازگی جدیدترین ...
محصول جدید جیلی در چین/ تصاویرمحصول جدید جیلی در چین/ تصاویر

شرکت خودروسازی جیلی که در کشور با نمایندگی جیلیران فعالیت داشت و نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در صحنه رقابت ظاهر شود، به تازگی جدیدترین مدل از جیلی امگرند GL را با تغییرات ظاهری اساسی، به همراه هاچ بک امگرند GS در بازار چین راه اندازی کرده است. به بهانه راه اندازی این محصول سدان در بازار چین، شرکت سازنده جزییات فنی و همچنین قیمت نهایی این محصول را اعلام کرده که بهای آن در مدل پایه به مقدار 78 هزار و 800 یوان و در مدل فول آپشن به مقدار 113 هزار و 800 یوان خواهد بود.

برای عرضه این محصول، شرکت سازنده دو پیشرانه مختلف بنزینی را در نظر گرفته که یکی از آنان به صورت تنفس طبیعی بوده و دیگری هم با استفاده از پرخوران (توربوشارژر) هوای مورد نیاز خود را تامین می‌کند.

به ترتیب پیشرانه تنفس طبیعی را موتوری 1.8 لیتری چهارسیلندر تشکیل می‌دهد که می‌تواند قدرتی 133 اسب بخاری و گشتاوری 170 نیوتن متری تولید کند، اما پیشرانه توربوشارژر با حجم کمتر 1.3 لیتری قادر خواهد بود نیرویی 130 اسب بخاری و گشتاوری 185 نیوتن متری در اختیار خروجی قرار دهد.

نیروی هر دو موتور بنزینی به چرخ‌های جلو منقل می‌شود، ولی قبل از آن باید از فیلتر جعبه دنده 6 سرعته دستی، یا جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک DCT عبور کنند.

در کنار پیشرانه، رینگ‌های اسپرت 5 پره‌ای دوبل بر روی چرخ‌ها، چراغ‌های پیشانی تقریبا تاریک در جلو، غربیلک فرمان D کات در مقابل راننده، صفحه کیلومتری اسپرت در پشت فرمان، خروجی‌های اگزوز دوبل در زیر سپر، صفحه نمایشگری 8 اینچی لمسی بر روی کنسول مرکزی، روکش‌های چرمی بر روی فرمان و در نهایت اسپویلری ثابت بر روی درب صندوق عقب قالب گیری شده است تا این سدان چینی اسپرت‌تر از همیشه به نظر برسد.

برای طراحی و توسعه این محصول هم از طول کلی 4725 میلی متری، عرض 1802میلی متری، ارتفاع 1478 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2700 میلی متری استفاده شده است.

جیلی geely gl

جیلی geely gl

جیلی geely gl

جیلی geely gl

جیلی geely gl

جیلی geely gl

جیلی geely gl



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها