کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ممنوعیت عرضه آبلیمو با حجم بیش از 2 لیتر برای مصارف خانوار


کد خبر : ۲۸۱۶۹سه شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۱۲۱۷۸۸ بازدید

مدیرکل استاندارد استان تهران از شروع طرح بازرسی ویژه آبلیموها در بازار خبر داد و گفت : تاکنون در این طرح ، 9 برند آبلیموی دارای پروانه استاندارد ...

مدیرکل استاندارد استان تهران از شروع طرح بازرسی ویژه آبلیموها در بازار خبر داد و گفت : تاکنون در این طرح ، 9 برند آبلیموی دارای پروانه استاندارد که بسته‌بندی‌های بالای دولیتر را در بازار عرضه کردند ، شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، مسلم بیات در تشریح این خبر افزود : در بازرسی‌های انجام شده در بازار ، آبلیموهای بالای 2 لیتر با نام‌های تجارتیهمنوش ، رازقی ، برجیس ، می‌گلی ، مجید ، حکیم ، بهینه‌نوش ، عدالت و رازک شناسایی شدند که به دلیل نقض ممنوعیت عرضه در بازار برای مصارف عموم طبق قوانین و مقررات استاندارد ، توقیف شدند.

بیات با تاکید بر اینکه این طرح نظارتی همچنان ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : بر اساس استاندارد ملی ، بسته‌بندی آبلیموی ترش در ظروف پلی اتیلن ترفتالات تا حجم 4 لیتر برای مصارف عمده مانند پادگان‌ها ، بیمارستان‌ها ، هتل‌ها و.....،  مشروط به ارایه قرارداد اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است ولی عرضه آن‌ها در بازار برای مصارف خانوار ممنوع می‌باشد. این در حالی است که آبلیموهای نامبرده بالای دولیتر ، در بازار و برای مصرف خانوار عرضه شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها