کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییاتی از اعطای وام بانک ملی برای سفر به عتبات عالیات


کد خبر : ۲۸۱۵۱دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۴۷۱۵۴۰ بازدید

براساس تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت که شنبه چهارم مهر ماه 95 منعقد شد، بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات ...
جزییاتی از اعطای وام بانک ملی برای سفر به عتبات عالیاتجزییاتی از اعطای وام بانک ملی برای سفر به عتبات عالیات

براساس تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت که شنبه چهارم مهر ماه 95 منعقد شد، بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات تسهیلات ۱۵ میلیون ریالی پرداخت می‌کند.

بنابر اعلام بانک ملی ایران، در مراسم تفاهمنامه همکاری که با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و همچنین دیگر مسئولان ارشد دو سازمان برگزار شد، حسین‌زاده طی سخنانی گفت: افتخار می‌کنیم که با تمام توان در خدمت زائران خانه خدا و عتبات عالیات هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم هر چند اندک گره از کار زائران اماکن متبرکه برداریم و در این کار خیر شریک باشیم.

وی ضمن تقدیر از مسئولان سازمان حج و زیارت به سبب تلاش‌هایشان در مدیریت امور حج و عتبات عالیات، بر آمادگی بانک ملی ایران برای همکاری بیشتر و نزدیک‌تر با این سازمان تاکید و ابراز امیدواری کرد با افتتاح شعب بانک ملی ایران در شهرهای مذهبی، خدمات بیشتر، کامل‌تر و سریع‌تری به زائران ارائه شود.

اوحدی نیز در این مراسم گفت: در راستای توسعه اعزام زائران عزیز به عتبات عالیات برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا زائران عتبات عالیات بدون کوچک‌ترین مشکلی سفر زیارتی خود را به انجام برسانند و در این راه بانک ملی ایران همواره به عنوان همراه و شریک استراتژیک در کنار ما بوده تا ما بتوانیم هر چه بهتر به زائران ارائه خدمت کنیم.

وی افزود: بانک ملی ایران با پرداخت ۱۵ میلیون ریال تسهیلات به هر زائر شرایط بسیار مطلوبی را برای اعزام آن‌ها فراهم کرده که این امتیاز توانسته به میزان قابل توجهی تعداد زائران را افزایش دهد.

براساس اعلام بانک ملی ایران، مدیرعامل این و هیأت همراه قبل از دیدار با اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و امضای تفاهمنامه، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس بعثه مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین‌زاده در این دیدار گفت: در حال حاضر گشایش خوبی در سیستم بانکی صورت گرفته و با بسیاری از بانک‌های دنیا ارتباط برقرار شده و امیدواریم که روز به روز این روابط مالی و اقتصادی عمیق‌تر و پررنگ‌تر شود.

وی افزود: خوشحالیم که بانک ملی ایران سال‌های طولانی با سازمان حج و زیارت همکاری نزدیک داشته و خداوند را شاکریم که این توفیق را به ما داده که با اعطای تسهیلات به زائران ثوابی هر چند اندک نصیبمان شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نیز در این دیدار گفت: از آنجا که بانک ملی ایران، بانک قدرتمندی است می‌تواند با انجام کارشناسی‌های لازم نسبت به ایجاد و افتتاح شعبه در شهرهای مهم عراق مبادرت و از این طریق به زائران عتبات عالیات به طور مستقیم ارائه خدمت کند.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم که خداوند این توفیق را به شما بدهد که بتوانید قدم‌های مثبتی را در جهت خدمت به اسلام و مسلمین و ملت بزرگ ایران بردارید و همچنین بتوانید برای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها