کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثروتمندترین چهره‌های مشهور جهان


کد خبر : ۲۸۱۱۱یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳:۴۷۷۴۶۷ بازدید

شرکت Wealth-X که کارش انتشار فهرست ثروتمندترین‌ها در دنیاست، به تازگی فهرستی منتشر کرده که در آن 20 چهره مشهور با بیشترین ثروت ...

شرکت Wealth-X که کارش انتشار فهرست ثروتمندترین‌ها در دنیاست، به تازگی فهرستی منتشر کرده که در آن 20 چهره مشهور با بیشترین ثروت خالص حضور دارند. در بررسی Wealth-X گروه بزرگی از هنرپیشه ها، موزیسین ها و ورزشکاران حرفه ای که هم اکنون در شغل خود فعالیت می کنند، حضور دارند.

پس اگر در این فهرست به نام هایی چون اوپرا وینفری و مایکل جردن برنخوردید، زیاد تعجب نکنید. این فهرست به کسانی اختصاص دارد که هنوز وارد عرصه های مدیریتی در رشته خود نشده اند. در این فهرست همچنین خبری از پشت دوربینی ها یعنی کسانی مثل کارگردان ها و تهیه کنندگان هم نیست. فقط هنرپیشه ها، موزیسین ها و ورزشکارانی که فعالیت اصلی فعلی شان در این زمینه هاست حضور دارند. 

1. مدونا

این خواننده 58 ساله آمریکایی با 910 میلیون دلار ثروت خالص بالاترین رتبه را در اختیار دارد. مدونا پرفروش ترین تک خواننده تورهای موسیقی تاریخ در کل دنیا است. ملکه موسیقی پاپ حال حاضر جهان تاکنون توانسته از مسیر فروش آلبوم هایش بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب کند.

2. تایگر وودز

گلف باز 40 ساله آمریکایی با ثروت خالص 900 میلیون دلار ثروتمندترین ورزشکار حرفه ای و دومین سلبریتی پولدار دنیاست. او در 24 سالگی جوان ترین ورزشکاری شد که توانست چهار رقابت معتبر گلف دنیا را فتح کند. اما تنها 10 درصد از درآمدش حاصل جوایز ورزشی است. او در سال 1996 یک قرارداد پنج ساله به ارزش 40 میلیون دلار امضا کرد و این همکاری همچنان ادامه دارد.

3. جری ساینفیلد

این بازیگر 62 ساله آمریکایی اکنون 860 میلیون دلار ثروت خالص دارد. حرکت حرفه ای این بازیگر با یک شوی تلویزیونی طنز با همراهی لری دیوید بود که از سال 1989 شروع شد و 9 فصل به طول انجامید. این شو در زمان خودش بینندگان میلیونی داشت. او آن زمان به ازای هر اپیزود این شوی طنز تلویزیونی یک میلیون دلار به خانه می برد. شرکت Hulu در سال 2015 یک قرارداد با ساینفیلد امضا کرد که بتواند اپیزودهای این شو را در وب سایتش نشان دهد.

4. دون کافر

این موزیسین 46 ساله آمریکایی 780 میلیون دلار ثروت خالص دارد. او در سال 1994 گروه Bad Boy Worldwide Entertainment را تاسیس کرد که خیلی زود با نام Bad Boy Records شناخته شد و به کار خود ادامه داد. او اکنون مدیر این شرکت است و این شرکت زیرنظر شرکت بزرگ Sony's Epic Records فعالیت می کند. این شرکت تاکنون 400 میلیون نسخه موسیقی فروش کرده و برای چهره های مشهوری چون جنیفر لوپز هم ویدئو ساخته است. او در بخش های مختلفی کارآفرینی کرده و در بخش های گوناگون، از برند پوشاک تا شرکت رسانه ای فعالیت دارد.

5. دکتر درِ

این موزیسین 51 ساله آمریکایی 730 میلیون دلار ثروت خالص دارد. او که نام اصلی اش آندره یانگ است در دهه 80 میلادی با عضویت در یک گروه از خوانندگان رپ مشهور و در سال 1992 از این گروه جدا شد. او پس از آن به تولید اثر برای رپرهای دیگر روی آورد و برای خوانندگان زیادی از جمله اسنوپ دوگ و امینم کار تولید کرد. او اگرچه به این کار در سال های بعد هم ادامه داد اما وارد بازار خرده فروشی هم شد و در سال 2006 وارد بازار هدفون شد. هدفون های Dre حالا بسیار پرطرفدار هستند. اپل این برند را در سال 2014 به قیمت 3 میلیارد دلار خرید.

در این فهرست نام هایی چون سلین دیون با 700 میلیون دلار، پل مک کارتنی با 690 میلیون دلار، بونو با 610 میلیون دلار، لبرون جیمز با 600 میلیون دلار و جی زی با 570 میلیون دلار ثروت خالص در رده های ششم تا دهم هستند.


منبع : businessinsider
مترجم : سارا گلچین



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها