کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معایب پرچمداران HTC، سامسونگ، موتورولا و اپل


کد خبر : ۲۷۳۱پنجشنبه، ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶:۳۰۸۲۱۴ بازدید

وقتی همه جیب تان را روی میز خالی می کنید و تحویل فروشنده می دهید تا یک تلفن پرچمدار بخرید، حتماً انتظار زیادی از آن دارید و اصلاً دوست ندارید نقصی در آن ببینید.
معایب پرچمداران HTC، سامسونگ، موتورولا و اپلمعایب پرچمداران HTC، سامسونگ، موتورولا و اپل

وقتی همه جیب تان را روی میز خالی می کنید و تحویل فروشنده می دهید تا یک تلفن پرچمدار بخرید، حتماً انتظار زیادی از آن دارید و اصلاً دوست ندارید نقصی در آن ببینید. اما متأسفانه در عمل چیزی که به دست شما می رسد اگر نه عیب های بزرگ، ولی قطعاً بی عیب هم نخواهد بود.


همین موضوع باعث شده که وب سایت Fixya به طرح این سوال درباره ۴ پرچمدار بزرگ (Samsung Galaxy S4, HTC One, Apple iPhone 5S و Motrola Moto X) از ۴ غول فناوری بپردازد و از صاحبانشان بخواهد مشکلات عمده تلفن های هوشمند خود را بگویند.

 

0ru1wrqf35cqp3vp2cb.png
 

suipv0um97looboakz2x.jpg


همان طور که می بینید مهم ترین شکایت دارندگان گلکسی اس ۴ گرمای بیش از حد آن است. ۲۵ درصد صاحبان این تلفن گفته اند دستگاه شان هنگام مرور وب یا بازی خیلی داغ می کند. برخی معتقدند مشکل از جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه گلکسی اس ۴ است.

معضل دیگر باتری دستگاه است. به طوری که اغلب باعث می شود مجبور باشید هر روز آن را شارژ کنید. این مشکل به طور مساوی با مشکل تاریکی صفحه نمایش گزارش شده که کمی عجیب به نظر می رسد. کاربران گفته اند نمایشگر تلفن شان در قیاس با دستگاه های دیگر تاریک تر است!


0ru1wrqf35cqp3vp2cb.png
 


اما ۳۰ درصد از کاربران، موتو ایکس زیبای موتورولا را کم ظرفیت یافته اند و معتقدند ۱۲ گیگابایت از ۱۶ گیگابایت موجود روی دستگاه کفاف امور روزانه شان را نمی دهد؛ از آن بدتر اسلات حافظه جانبی MicroSD هم وجود ندارد که لااقل با خرید حافظه اضافی مشکل را حل کنند.

۲۰ درصد صاحبان موتو ایکس از نمایشگر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دستگاه خود رضایت ندارند. همچنین دوربین دستگاه را در مقایسه با تلفن های گذشته موتورولا چندان پیشرفته نمی دانند. البته موتورولا پیش تر برای رفع این نقیصه یک به روز رسانی برای تلفن های موتو ایکس عرضه کرده بود.


0ru1wrqf35cqp3vp2cb.png
 


دو مشکل عمده آیفون 5S از نظر دارندگانش، عمر کوتاه باتری و ضعف امنیتی تاچ آی دی است. نکته جالب، شکایت ۱۵ درصد از کاربران درباره کرش کردن اپلیکیشن ها است؛ جایی که اپل ادعای زیادی در مورد عملکرد بی نقص آن دارد. یکی دیگر از مشکلات که یکی از کمبودهای آیفون در مقایسه با پرچمداران اندرویدی را نشان داده، اندازه نمایشگر دستگاه است.


0ru1wrqf35cqp3vp2cb.png
 

0pf41d86s3rqnemwbn9a.jpg


آخرین پرچمدار مورد مقایسه هم HTC One زیبا است. خیلی جای تعجب ندارد که ۳۰ درصد صاحبانش از عمر باتری آن می نالند و قبلاً هم شکایت هایی در این مورد به گوش می رسید. اما مسئله دیگر زمان زیاد (حدود ۵ ساعت) شارژ کامل دستگاه است که خیلی ها را ناراحت کرده.

و البته یکی از نقاط قوت این تلفن، تقریبا بیشترین شکایت ها را هم به همراه داشته و حدود ۲۰ درصد مصرف کنندگان از صدای «هیس» موقع مکالمه و پخش موسیقی گله کرده اند. مورد دیگر شاید بیشتر به دلیل سر و صدای زیادی است که خود شرکت اچ تی سی درباره دوربین وان بر پا کرد، ولی در نهایت موفق به خرق چیزی نشده بود.

اگر شما هم صاحب یکی از این تلفن های پرچمدار هستید، درباره نقاط قوت و ضعف آن بنویسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها