کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلار و سایر ارزها در سربالایی قیمت


کد خبر : ۲۷۲۹پنجشنبه، ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸:۱۲۵۷۳۰ بازدید

در پی روند صعودی قیمت طلا و ارز در بازار امروز قیمت ها نسبت به روز قبل افزایش یافته به نحوی که هم اکنون هر دلار با قیمت 3001 و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت 864 هزار تومان فروخته می شود.

 نرخ طلا و ارز طی روزهای اخیر به صورت جزئی نوسان صعودی را در پیش گرفته بود اما در آخرین تحولات این بازار طی روز جاری (پنج شنبه پنجم دی ماه) با رکوردی قابل توجه نسبت به روزهای قبل همراه شد.

دلار که تا روز قبل در دامنه قیمتی 2960 الی 2965 تومان در نوسان بود در آخرین روز هفته با قیمت 3001 تومان به متقاضیان فروخته می شود؛ همچنین هر یورو با قیمت 4100 تومان، پوند انگلیس با قیمت 4888 تومان، درهم امارات متحده عربی با قیمت 815 تومان و یوان چین با قیمت 495 تومان بفروش می رسد.

در بازار طلا و سکه نیز نوساناتی گزارش شده است به نحوی که هم اکنون هر اونس طلای جهانی در بازار با ارزش 1207 دلار و هر گرم طلای 18 عیار با ارزش 88 هزار 200 تومان قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.

سکه فروشان بازار سبزه میدان نیز هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ارزش 864 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ارزش 864 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با ارزش 441 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی را با ارزش 271 هزار تومان و سکه یک گرمی را با ارزش 170 هزار تومان می فروشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها