کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفیکس, تعمیر موبایل در محل


کد خبر : ۲۷۱۷۴شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۳۶۵۵۵ بازدید

امروزه اکثر افراد جامعه از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند, این گوشی ها نه تنها به عنوان وسیله ارتباطی بلکه به عنوان گاو صندوقی از اطلاعات شخصی افراد درآمده است ...

آیفیکس

امروزه اکثر افراد جامعه از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند, این گوشی ها نه تنها به عنوان وسیله ارتباطی بلکه به عنوان گاو صندوقی از اطلاعات شخصی افراد درآمده است. اکثر ما پسوردهای خود را در موبایل خود ذخیره کرده ایم و حتی برای پرداختهای آنلاین و یا چک کردن حسابهای بانکیمان از اپلیکیشن های مختلف بر روی گوشی موبایل استفاده میکنیم. به جز پسوردهای شخصی بر روی گوشیهای هوشمند , عکسها و فیلمهایی نیز جای گرفته است که ما نمیخواهیم با کسی باشتراک بگذاریم. همه این حساسیتها در یک وسیله کوچک ارتباطی وجود دارد که گاهی مجبور میشویم آن را در اختیار فرد دیگری قرار دهیم تا گوشی تلفن همراه ما را برایمان تعمیر کند.

آیفیکس, تعمیر موبایل

برای کسانی که آیفیکس را نمیشناسند همیشه مشکلاتی وجود دارد, آنها در زمان تعمیر باید گوشی خود را در اختیار تعمیرکاری قرار دهند که نمیشناسند , قطعاتی بر روی گوشی ایشان نصب میشود و یا از داخل آن کم میشود که نمیدانند و تنها در مرور زمان اثر آن را خواهند فهمید و همچنین آنها باید ساعتی را در ترافیک بمانند تا به نزدیکترین مرکز تعمیرات موبایل برسند.

آیفیکس اما با شناختن این مشکلات و برای حل آن ایجاد شده است, اولین سیستم تعمیرات موبایل در محل, بمعنای سرویس دهی در مکان و زمان مورد نظر شما, در مقابل چشم شما, با استفاده از قطعات مناسب و دست اول و برای شما بدون صرف هزینه زمانی و مالی اضافی میباشد.

تعمیر موبایل در محلسیستم کاری آیفیکس به این صورت است که پس از ثبت درخواست شما در وبسایت آیفیکس به آدرس: http://iphix.ir کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و شرایط تعمیر را برای شما بازگو میکنند و هزینه تمام شده و احتمالات مختلف در تعمیرات را به صورت خلاصه و مفید در اختیار شما میگذارند. در صورتی که شما بخواهید تا تعمیر با شرایط مطرح شده انجام شود هماهنگی لازم برای حضور یکی از تعمیرکاران حرفه ای ما در محل شما انجام میشود و در زمان و مکان دلخواه شما که میتواند محل کار, منزل و یا حتی در یک کافی شاپ باشد تعمیر انجام میشود. در زمان تعمیر شما قطعاتی که استفاده میشود را میبینید و از کیفیت آن مطمئن هستید, عدم استفاده از قطعات دست دوم و همچنین استفاده از ابزار مناسب و تخصصی از خصوصیاتی است که شما باید در زمان تعمیر به آن دقت داشته باشید. پس از تعمیر نیز شما گوشی موبایل خود را تست میکنید و از کیفیت قطعات نصب شده اطمینان حاصل میکنید و بعد از اعلام رضایت از تعمیر مبلغ را با کارت بانکی خود میتوانید پرداخت نمایید.

آیفیکس همه تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما را در زمانی که مشکل پیش آمده در گوشی موبایل شما موجب ناراحتیتان شده است بدست بیاورد. این کار اصلا ساده نبوده اما ما تا امروز در انجام آن موفق بوده ایم.

همچنین اگر شما از آن دسته از افراد دور اندیش هستید که میخواهید گوشی موبایل خود را بیمه نمایید آیفیکس تخفیف 15 درصدی انجام تعمیرات را در حال حاضر به صورت رایگان ارائه مینماید, برای خواندن شرایط اعمال تخفیف در آینده به قسمت تخفیفات وبسایت آیفیکس مراجعه نمایید.

همچنین اگر شما هم علاقه مندید تا به عنوان نماینده آیفیکس در شهرهای دیگر ایران شروع به فعالیت نمایید کافی است تا با ما تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را از طریق قسمت همکاری با آیفیکس برای ما ارسال فرمایید.

آیفیکس در حال حاضر برای گوشیهای موبایل آیفون سرویس ارائه میکند و فقط در تهران امکان خدمات رسانی دارد. به زودی وسعت خدمات آیفیکس به کلیه موبایلهای هوشمند و با کمک همکاران مناسب و متخصص در کلیه نقاط کشور ارائه خواهد شد.

iPhix  آیفیکس

تلفن: 28426600-021

فکس: 28426601-021

http://iphix.ir

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها