کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اکنون بدترین زمان ممکن برای خرید طلا است


کد خبر : ۲۶۸۰سه شنبه، ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶:۱۱۲۹۰۷ بازدید

یک استراتژیست برجسته بازار طلا تاکید کرد، با توجه به تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای کاهش 10 میلیارد دلاری محرک پولی و وارد شدن فشار زیاد بر قیمت کالاهای مختلف؛ اکنون بدترین زمان ممکن برای سرمایه گذاری در بازار طلا به شمار می رود.

 اعلام تصمیم روز چهارشنبه گذشته فدرال رزرو آمریکا مبنی بر کاهش محرک پولی موجب شد تا قیمت جهانی طلا به کمتر از 1185 دلار در هر اونس کاهش یابد که این رقم از اواخر ژوئن بی سابقه بوده است. قیمت طلا تا اواخر مبادلات روز جمعه بار دیگر افزایش یافت و به 1203 دلار رسید.

بر اساس این گزارش "اسکات نیشنز" رئیس موسسه سرمایه گذاری "نیشنز شیرز" در این باره تاکید کرد، قیمت واقعی طلا در شرایط کنونی 1000 دلار در هر اونس است و سیاست های محرک پولی فدرال رزرو آمریکا مانع از کاهش بیشتر قیمت طلا شده است.به نظر من اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا نیست. به نظر من قیمت طلا روند نزولی خود را ادامه خواهد داد و در این شرایط تصمیمی برای خرید طلا نخواهم داشت.

وی در ادامه افزود: قیمت طلا اکنون نباید 1200 دلار باشد. قیمت طلا پیش از این نیز نباید به 1500 دلار می رسید. به نظر من قیمت طلا در سال 2014 میلادی با 17 درصد کاهش دیگر به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید.

برپایه گزارش سایت طلا، قیمت طلا طی سال های 2008 تا 2011 میلادی با رشد 70 درصدی روبرو شد و به بیش از 1920 دلار رسید که علت اصلی آن اجرای سیاست های محرک پولی فدرال رزرو آمریکا بوده است.قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 28 درصد کاهش داشته که این میزان کاهش از سال 1981 میلادی بی سابقه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها