کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادعای حمایت 15 میلیاردی شرکت آمریکایی جنرال موتورز


کد خبر : ۲۶۴۷یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰:۵۹۴۱۹۳ بازدید

عضو هیات مدیره ائل خودرو درباره قرارداد توافق شده میان جنرال موتورز و تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: این قرارداد حدود 15 میلیاردتومان است .
ادعای حمایت 15 میلیاردی شرکت آمریکایی جنرال موتورزادعای حمایت 15 میلیاردی شرکت آمریکایی جنرال موتورز

 این قرارداد حدود 15 میلیاردتومان است . میتوانم بگویم این مبلغ توسط جنرال موتورز تامین شده و اگر مدعی شوم این شرکت بزرگ امریکایی حامی تیم ملی فوتبال ایران شده کاملا خبر درست و صحیحی می باشد.

عضو هیات مدیره ائل خودرو که نماینده رسمی جنرال موتورز در ایران است گفت : مقدمات ورود جنرال موتورز به ایران فراهم شده و به زودی جنرال موتورز به ایران خواهد آمد. مجید جاودانی همچنین درباره شایعاتی مبنی بر حمایت جنرال موتورز از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بزریل نیز گفت: ائل خودرو قرار دادی با فدراسیون فوتیال ایران به امضا رسانده و به عنوان حامی تیم های ملی ایران شناخته شد.

وی درباره قرارداد توافق شده میان جنرال موتورز و تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: این قرارداد حدود 15 میلیاردتومان است . وی تصریح کرد: میتوانم بگویم این مبلغ توسط جنرال موتورز تامین شده و اگر مدعی شوم این شرکت بزرگ امریکایی حامی تیم ملی فوتبال ایران شده کاملا خبر درست و صحیحی می باشد.

وی همچنین ادامه داد :قصد داریم با همکاری شرکت جنرال موتورز برای اردیبهشت ماه سال آینده تورنمنتی چهارجانبه در امریکا برگزار کنیم که تیمهای ایران و امریکا دو تیمی هستند که حضورشان در این تورنمنت قطعی شده و با مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی دو تیم دیگر هم انتخاب خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها