کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واحد‌های مسکن مهر پردیس 10 متر آب رفت + عکس


کد خبر : ۲۶۴۳یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲:۰۴۳۳۱۶ بازدید

برخی از متقاضیان واحد‌های مسکونی مهر پردیس پس از انعقاد قرارداد متوجه شدند که بنای مفید واحدهای مسکونی آنها 10 متر کاهش یافته است.

برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس در تماس با خبرگزاری‌ اعلام کردند که پس از انعقاد قرارداد با شرکت تعاونی سازنده مسکن مهر متوجه شدیم که از بنای مفید واحد مسکونی مد نظر 10 متر مربع کم شده است.

اسماعیلی یکی از متقاضیان مسکن مهر پردیس گفت: ابتدا به ما اعلام شد که متراژ واحد‌های مسکونی پردیس 80 متر مربع است و متقاضی باید 32 میلیون تومان پرداخت کند.

وی افزود: در ابتدای ثبت‌نام که اوایل سال 91 بود، مقرر شد تا اردیبهشت 92 در 5 قسط مبلغ 32 میلیون تومان پرداخت شود، اما سپس اعلام شد چون مسکن مهر گران شده است، برای انتخاب واحد اقدام کنید.


45394j56kdiqh8phneil.jpg

اسماعیلی اضافه کرد: وقتی برای انتخاب واحد اقدام کردیم، اعلام شد که واحد‌های مسکونی در 5 طبقه و بالای 100 متر مربع است، به همین دلیل قیمت واحد مسکونی را 10 میلیون تومان گران کردند.

وی گفت: وقتی برای انتخاب واحد مراجعه کردیم در بنری که نصب شده بود، بنای مفید واحد‌های مسکونی 122 متر مربع قید شده بود، اما در زمان انعقاد قرارداد که به تازگی آن را امضاء کرده‌ایم، متوجه شدیم که مساحت و بنای مفید آن 112 متر مربع است.


7pd502l2h97j5ox9nx4u.jpg


اسماعیلی تاکید کرد: نکته مهم این است که از یک سو بعد از چند ماه، هم 10 میلیون تومان به نرخ اضافه شده است و هم 10 متر از بنای مفید واحد‌های مسکونی کسر شده است.

وی ادامه داد: قرار بود این واحد‌های مسکونی یک سال و نیم بعد از عقد قرارداد، یعنی دی ماه 92 تحویل شود، اما در حال حاضر اعلام می‌شود واحد‌های مسکونی در سال 93 واگذار می‌شود.به گفته وی، این واحد‌های مسکونی در فاز 8 پردیس قرار دارد.

وی گفت: این در حالی است که در قرآن آمده است،بر عهد و پیمانی که می‌بندید، وفادار و پای‌بند باشید و هرگز کم‌فروشی نکنید که وای بر کم‌فروشان.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها