کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بسته شدن سایت فروش یک شرکت بزرگ خودروسازی


کد خبر : ۲۶۳۸یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳:۴۷۶۲۳۲ بازدید

در شرایطی که بازار خودرو کشور رکودی توام با گرانی را به خود می‌بیند، گویا اوضاع فروش خودروسازان بد نیست و در این بین، ایران خودرو مجبور به بستن سایت فروش خود شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل گفت: طی هفته گذشته به دلیل بسته شدن سایت فروش یک شرکت بزرگ خودروسازی، قیمت محصولات این شرکت در بازار تا 100 هزار تومان افزیش یافت؛ ولی خودروهای خارجی بالای 2500 سی سی 7 درصد ارزان شد.با اشاره به اینکه از هفته گذشته قیمت خودروهای وارداتی بالای 2500 سی سی با 7 درصد کاهش روبه رو شده است، اظهار داشت: به نظر می رسد این هفته نیز در برخی از خودروهای ورداتی شاهد کاهش نسبی قیمت ها باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در رابطه با بازار خرید و فروش خودروهای داخلی افزود: در بخش خودروهای داخلی نیز همچنان معاملات رونق ندارد اما با تعطیلات پیش رو امکان افزایش خرید و فروش وجود دارد.

زمانی افشار اضافه کرد: طی هفته گذشته سایت فروش یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی بسته بود که موجب شد تا در برخی از محصولات این شرکت شاهد افزایش قیمت از 50 تا 100 هزار تومان باشیم.وی با اشاره به اینکه تغییرات امروز بازار خرید و فروش خودرو هنوز مشخص نشده است، گفت: با تعطیلات این هفته امکان افزایش معاملات و البته افزایش نسبی قیمت خودروهای داخلی وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها