کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحریم‌های ایران آماده می‌شود


کد خبر : ۲۶۰۴پنجشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹:۲۷۵۹۶۰ بازدید

سناتور ارشد آمریکایی اظهار کرد لایحه تحریم‌های ضد ایرانی در حال آماده شدن است.

سناتور مارک کرک، سناتور بلندپایه جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا گفته که لایحه تحریم‌های ایران در حال آماده شدن و وی خوش‌بین است که اعضای سنا آن را پیش خواهند برد.

وی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: «این لایحه در حال آماده شدن است. من داشتم با سناتور شومر درباره پیشرفت آن صحبت می‌کردم. امیدوارم این کار را انجام دهیم و آن را با باب منندز پیش ببریم.»

مارک کرک که از جمله نگارندگان تحریم قبلی علیه ایران بوده افزود که زمان تقدیم این لایحه و هر گونه ملاحظات دیگر درباره آن در سنا به عهده سناتور همتای وی در مجلس سنا یعنی آقای رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا و سناتور هری رید، رئیس کمیته اکثریت این مجلس  است.

وی گفت: «زمان تقدیم آن به هری و باب بستگی دارد. دارد آماده می‌شود.»

وی درباره تلاشهای دولت اوباما برای جلوگیری از تصویب این تحریم‌ها افزود: «لابی‌گری دولت برای من مأیوس‌کننده بوده است. من مطالب طبقه‌بندی شده را در روزنامه نیویورک‌تایمز بیشتر می‌خوانم تا چیز‌هایی که آنها در نشست‌های خبری می‌گویند.»

این سناتور آمریکایی همچنین گفت که او در تلاش است تا لایحه تحریم‌ها در هفته جاری ارائه شوند، قبل از آنکه قانونگذاران تصویب آن در سال جاری را به سال دیگر موکول کنند.

وی تأکید کرد: «من امیدوارم. قصد دارم با شریکم باب منندز هم‌پیمان شوم تا مطمئن شوم که او خوشحال است و پیوند منندز ـ کرک، پیوندی است که در آن هر دو نفر پشتیبان هم علیه ایرانی‌ها هستند.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها