کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مازراتی ها با چه قیمتی خرید و فروش میشوند؟


کد خبر : ۲۶۰۲پنجشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵:۴۳۱۴۰۷۵ بازدید

اگرچه تنها 2 درصد مردم قدرت خریدش را دارند، ولی آمار نشان داده 98 درصد مردم پیگیر قیمتش هستند.
مازراتی ها با چه قیمتی خرید و فروش میشوند؟مازراتی ها با چه قیمتی خرید و فروش میشوند؟

بی‌شک جنجالی‌ترین خودروی سال 92 خواهد ماند. یکی از لوکس‌ترین اسپرت‌ترین‌های ایتالیا که به طرزی عجیب پا به بازار ایران گذاشت و به طرزی عجیب‌تر قیمت‌گذاری شد. 

خودرویی که برای اولین بار در تاریخ ایران توانست به مرز 1 میلیارد تومان برسد و کمی بعد به راحتی از آن بگذرد.حضور مازراتی در ایران همواره با حرف و حدیث‌های فراوانی روبه‌رو بوده است. چه آن ایام که واردات بالای 2500 سی‌سی‌ها ممنوع بود چه حالا که واردات آزاد شده ولی تعرفه به مرز 140 درصد رسیده است.

مازارتی و تمام 6 عضو خانواده‌اش که در بازار ایران حضور دارند، هنوز هم جزو گران‌ترین‌ها شناخته می‌شوند.ولی چندی است به دلیل ثبات نرخ ارز، آزاد شدن واردات (با همان تعرفه 2 برابر شده)، لغو برخی از تحریم‌های حمل و نقل و شاید مهم‌تر از همه بهبود شرایط اقتصادی برخی از بنگاه‌های اقتصادی، چیزی حدود 100 تا 200 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

 

l3h5o8kh59wvb0yjm2lm.jpg


به طوری که اکنون ارزان‌ترین مدل یعنی گرن‌توریسمو با 970 میلیون خرید و فروش می‌شود. در حالی‌که همین خودرو حدود یکی دو ماه پیش تقریباً 1 میلیارد و 60 تا 1 میلیارد و 80 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود.از سویی دیگر گران‌ترین عضو مجموعه یعنی گرن‌ کابریو S که در حال حاضر 1 میلیارد و 260 میلیون قیمت دارد، چندی پیش زیر 1 میلیارد و 400 میلیون فروخته نمی‌شد.در حال حاضر جدی‌ترین رقیب قیمتی مازراتی‌ها، مرسدس‌بنزهای جدید Sکلاس ویرایش 2014 هستند که قیمتشان در بازار بین 1 میلیارد و 400 تا 1 میلیارد و 500 میلیون برآورد می‌شود. 


j7z1e3x6dyj4ccqh82dq.png

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها