کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تمدید اجاره خانه را عقب بیندازید


کد خبر : ۲۵۸۹۳دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۱۳۷۶۱۲ بازدید

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از مستاجران خواست در تمدید قراردادهای اجاره یا اجاره مسکن جدید عجله نکنند چرا که نرخ اجاره بهاء تا یک ماه ...
تمدید اجاره خانه را عقب بیندازیدتمدید اجاره خانه را عقب بیندازید

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از مستاجران خواست در تمدید قراردادهای اجاره یا اجاره مسکن جدید عجله نکنند چرا که نرخ اجاره بهاء تا یک ماه دیگر منطقی می‌شود.

مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اگر مستاجران عجله نکنند و وقت بیشتری برای یافتن مسکن استیجاری بگذارند، مسکن استیجاری با قیمت مناسب‌تری پیدا می‌کنند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه افزایش اجاره بهاء مسکن «حبابی» است، تاکید کرد: با عبور از فصل پرتقاضای نقل و انتقال مسکن، قیمت اجاره مسکن کاهش می‌یابد. مالکان واحدهای مسکونی نباید به بهانه کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی و داغ بودن نقل و انتقال مستاجران در فصل تابستان نرخ اجاره بهاء را افزایش دهند.

وی با دفاع از کاهش نرخ تسهیلات و سود سپرده‌های بانکی، گفت: نقدینگی رسوب کرده در بانک‌ها باید به بخش‌های مولد اقتصاد از جمله تولید، صنعت، مسکن و اشتغال هدایت شود و بهترین و درست‌ترین کار کاهش نرخ تسهیلات و سود سپرده‌های بانکی بود که انجام شد. قطعا با متناسب شدن نرخ سود بانکی با نرخ تورم، رسوب نقدینگی در بازار پول کاهش یافته و انتظار می‌رود بخش‌های مولد اقتصادی از جمله بخش مسکن میزبان جدید نقدینگی باشند البته بخش‌های اقتصادی زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که با دستکاری یک حلقه سایر حلقه‌ها نیز باید به تناسب، تغییر کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در عین حال از دستگاه‌های نظارتی و وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و اقتصاد خواست تا با استفاده از ظرفیت نظارتی و اجرایی مشاوران املاک و سازمان امور مالیاتی الگویی را به اجرا درآورند تا براساس این الگو افزایش اجاره بهاء متوقف و معکوس شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها