کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیکاپ جدید ایران خودرو وارد بازار میشود


کد خبر : ۲۵۲۸یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳:۰۸۱۱۵۶۳ بازدید

مدیرعامل ایران خودرودیزل در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما از تحویل اولین سری خودرو پیکاپ دیزل این شرکت در اوایل هفته آینده به شرط پیش نیامدن مشکلات غیرمترقبه خبر داد.
پیکاپ جدید ایران خودرو وارد بازار میشودپیکاپ جدید ایران خودرو وارد بازار میشود

مهدی یونسیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال حدود هزار دستگاه وانت پیکاپ در شرکت تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این محصول در حال طی مراحل کسب مجوز شماره گذاری است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره کشنده A7 نیز گفت: مراحل شماره گذاری این محصول به صورت کامل طی شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال حدود 600 دستگاه از این A7 تولید و عرضه خواهد شد.

وی همچنین درباره برنامه سال آینده این شرکت نیز گفت: در صورت ادامه تحریم ها تولید محصولات پیشین مانند A7، واگن هود، سهند و ... را در کنار یک ون جدید، یک مینی بوس ساخت داخل، یک کامیونت یورو و 4 و یک کشنده از برند های معتبر دنیا را در برنامه داریم.

یونسیان در ادامه نیز با اشاره به علاقه بنز و هیوندای برای آغاز دوباره همکاری با ایران خودرو دیزل گفت: بعد از توافقنامه ژنو این شرکت ها نسبت به آغاز همکاری اظهار تمایل کرده اند، اما هنوز منتظر دریافت نامه رسمی هستند که در این صورت برای سال آینده تولید محصولات این شرکت ها را در برنامه هایمان خواهیم داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها