کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افشای تصویری جدید از گلکسی نوت 7 سامسونگ


کد خبر : ۲۵۲۳۱پنجشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۳۰۴۵۴۶ بازدید

جدیدترین کهکشانی چشم بادامی ها موسوم به گلکسی نوت 7، این روزها و با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی، در کانون توجه رسانه‌های ...

جدیدترین کهکشانی چشم بادامی ها موسوم به گلکسی نوت 7، این روزها و با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی، در کانون توجه رسانه های حوزه فناوری دنیا قرار گرفته و هر چند ساعت یک بار، اطلاعاتی از قبیل مشخصات احتمالی، تصاویر، بنچمارک ها و غیره از آن منتشر می شود.
 

گلکسی نوت 7

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تک‌شات، تصویری جدید از این گوشی در فضای وب پخش شده که به عنوان واضح ترین و واقعی ترین تصویر فاش شده از این اسمارت فون محسوب می شود. همانطور که در تصویر زیر می بینید، نسخه جدیدی از Note UX رابط کاربری تاچ ویز بر روی این گوشی نصب شده و در قسمت بالا و سمت راست دستگاه نیز ورودی دوربینی مشاهده می شود که گفته می شود مربوط به اسکنر عنبیه چشم است.

همچنین، بدنه این گوشی نیز صیقلی تر به نظر می رسد و بر خلاف آن چه که در روزهای قبل شایعه شده بود، لوگوی سامسونگ نیز بدون تغییر و در سر جای قبلی خود باقی مانده است.

البته برخی منابع خبری نیز قابلیت ضدآب بودن قاب شیشه ای پشتی را برای این گوشی پیش بینی کرده اند که در وب سایت Zauba نیز به آن اشاره شده است. در این وب سایت آمده است که گلکسی نوت 7 از گواهینامه IP68 برخوردار خواهد بود.

در خصوص نمایشگر این گوشی باید گفت که شایعه شده که با دو لبه خمیده عرضه خواهد شد. مشخصات احتمالی این محصول با توجه به شایعاتی که تا به امروز منتشر شده است عبارت است از:

صفحه نمایش 5.7 یا 6 اینچی

پردازنده اگزینوس 8893 و اسنپدراگون 823

فضای رم 4 و 6 گیگابایتی

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

حافظه داخلی 64 گیگابایتی

سیستم عامل اندروید 6.0.1

پشتیبانی از درگاه USB نوع C

گفته می شود که سامسونگ در مراسم رونمایی از این گوشی، نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی گیر وی آر خود را برای نوت 7 معرفی خواهد کرد که قطعاً می تواند بر جذابیت های این گوشی نزد علاقه مندان بیافزاید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها