کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عقبگرد طلا در بازار امروز


کد خبر : ۲۵۱۹۱سه شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹:۵۵۲۴۰۳ بازدید

همزمان با کاهش بهای جهانی طلا قیمت طلا و سکه در بازار داخل به همراه دلار با افت بها مواجه شد.

همزمان با کاهش بهای جهانی طلا قیمت طلا و سکه در بازار داخل به همراه دلار با افت بها مواجه شد.

به گزارش ایران جیب به نقل از سایت طلا، همگام با سقوط 21 دلاری اونس جهانی طلا امروز نرخ طلا و سکه نیز در بازار تهران با کاهش مواجه شد و بهای دلار که بطور معمول در افت قیمت جهانی طلا به جهت تعادل در قیمتها افزایش می یافت امروز با روند نزولی مواجه شد.

برهمین اساس هر سکه بهار آزادی در بازار تهران امروز سه شنبه 11 هزار تومان از ارزشش را از دست داد و به قیمت یک میلیون و 107 هزار تومان رسید. هر دلار آمریکا با عقب نشینی 6 تومان نسبت به روز قبل 3510 تومان به فروش رسید و هر گرم طلای 18 عیار با کاهش 900 تومانی 113 هزار تومان قیمت خورد. هر مثقال طلای 17 عیار نیز که به مظنه در بازار طلا معروف است با نزول 3900 تومانی 489 هزار و 500 تومان عرضه شد.

همچنین در بازار سکه، نیم سکه بدون تغییر 557 هزار تومان، و ربع سکه و سکه گرمی بدون نوسان بترتیب 290 و 188 هزار تومان معامله شد.

در همین بازار امروز یورو 10 تومان از قیمتش کاسته شد و به 3910 تومان رسید. درهم نیز بدون تغییر960 تومان در بازار ارز به فروش رسید.

بهای جهانی طلا پس از آن کاهش یافت که ارزش بازارهای بورس آسیا افزایش یافت و بازارها برآورد کردند که به هر حال آخرین گزارش مشاغل آمریکا چشم‌انداز افزایش نرخ بهره بانکی این کشور را تقویت کرده است.

مارک تو، تحلیلگر بازار در‌باره کاهش قیمت طلا نیز گفت پس از انتشار گزارش قوی فرصت‌های شغلی در بخش غیرکشاورزی که انتظارات برای افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا را افزایش داده، طلا تحت فشار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت، قیمت طلا مقاومت هایی خواهد داشت با این حال، پس از اینکه فدرال رزرو به این زودی‌ها نرخ بهره را افزایش ندهد، این مقاومت خیلی کاهشی نخواهد ماند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها