کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت میوه شب عید چهارشنبه تعیین می‌شود


کد خبر : ۲۵۰۱شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰:۰۵۲۴۰۲ بازدید

رئیس اتحادیه باغداران از برگزاری جلسات هماهنگی تنظیم بازار میوه شب عید و کمیته میوه خبر داد و گفت: هنوز جلسه نهایی برای قیمت گذاری و نحوه اجرای طرح برگزار نشده و قرار است چهارشنبه هفته جاری این کار نهایی شود.
قیمت میوه شب عید چهارشنبه تعیین می‌شودقیمت میوه شب عید چهارشنبه تعیین می‌شود

مجتبی شادلو در مورد خرید مرکبات از کشاورزان با توجه به دستور وزیر صنعت در این زمینه، اظهار داشت: جلسات هماهنگی تنظیم بازار برگزار شده و کمیته تخصصی میوه نیز تشکیل شده است، ولی جلسه نهایی برای تعیین قیمت و روش اجرای طرح هنوز برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه قرار است چهارشنبه هفته جاری در صورتی که مشکلی رخ ندهد، جلسه نهایی برای تعیین قیمت برگزار شود، ادامه داد: وضعیت تولید محصولات باغی بسیار مناسب است و قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کرده و بازار از ثبات خوبی برخوردار است ، بر همین اساس هیچ نگرانی از توزیع و عرضه میوه شب عید وجود ندارد.

وی در مورد قیمت پیشنهادی که اتحادیه برای خرید از کشاورزان دارد، گفت: قیمت میوه مناطق مختلف، با توجه به بسته بندی و سایر مسائل متفاوت است و عوامل متعددی در قیمت تأثیر دارد بنابراین باید نهایی شود تا بتوانیم نرخ آن را اعلام کنیم.

رئیس اتحادیه باغداران با بیان اینکه همه اتحادیه‌ها، متولیان بازار در وزارت  صنعت، اتحادیه‌های توزیع کننده و سازمان میادین از جمله اعضای کمیته میوه هستند، خاطر نشان کرد: قیمت‌ها در سطح عمده فروشی بسیار مناسب بوده ولی مشکل اصلی با خرده فروشی‌ها است. در حال حاضر قیمت‌ها به نفع مصرف کننده است و ما معتقدیم نباید قیمت‌ها به نحوی باشد که به تولید لطمه وارد شود.

شادلو در پاسخ به این سؤال که سال گذشته قیمت مرکبات به نحوی بوده که کشاورزان متضرر شدند، برای امسال چه برنامه ای دارید، تصریح کرد: همان طور که گفتم باید قیمت‌ها عادلانه باشد و وقتی تولید متناسب باشد، بازار تنظیم می‌شود. با توجه به اینکه از سال گذشته واردات میوه ممنوع شد، همه متوجه شدند که تولیدات داخل به نحوی است که می تواند جوابگوی بازار باشد و بازار بهتر از گذشته اداره شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها