کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در آستانه عید فطر


کد خبر : ۲۴۹۸۳سه شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۳۰۱۴۹۳ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات را اعلام کرد و گفت: قیمت میوه در آستانه عید فطر به دلیل عرضه فراوان ...

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات را اعلام کرد و گفت: قیمت میوه در آستانه عید فطر به دلیل عرضه فراوان هیچ تغییری ندارد.

سیدحسین مهاجران در گفتگویی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات در بازار اظهارداشت: وضعیت بازار در آستانه عید فطر تغییری نداشته و با توجه به فراوانی تولید و عرضه پیش‌بینی نمی‌شود اتفاق خاصی در این ایام رخ دهد.

وی با بیان اینکه محصولات میوه فروشان روی دست آنها مانده است، گفت: مغازه‌های میوه فروشی کاملا پر است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه تقریبا تمام میوه‌های تابستانه وارد بازار شده‌اند، افزود: فقط گلابی مانده است که این میوه نیز طی ۵ تا ۶ روز آینده به بازار خواهد آمد.

مهاجران، نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات را به شرح ذیل اعلام کرد: هلو، شلیل و انگور یاقوتی باکیفیت  بین ۶ تا ۷ هزار تومان، گیلاس ۱۰ هزار تومان، انبه ۱۰ هزار تومان، موز بین ۴ هزار تا ۴ هزار و ۲۰۰ تومان، خیار بوته‌ای ۲ هزارو ۲۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای بین ۶۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی، قیمت هرکیلوگرم سیب گلاب را بین ۶ تا ۷هزارتومان اعلام و اضافه کرد: هرکیلوگرم آلبالو بذر خارجی ۷ هزارتومان، آلبالوی بذر داخلی ۴ هزارو ۵۰۰ تا ۵ هزارتومان، طالبی ۶۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان، هندوانه ۴۰۰ تا هزارتومان و  خربزه ۶۰۰ تا ۲ هزارو ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: همچنین نرخ  گوجه فرنگی ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان، پیاز ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان، سیب زمینی نو ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، هویج هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان، سبزی جور (پلو، کوکو، آش و قورمه) هزار و ۲۰۰ تومان و سبزی آش هزار و ۵۰۰ تومان است. ‌



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها