کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش قیمت آپارتمان‌های بالای 200 متر


کد خبر : ۲۴۸۸شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۶:۱۴۳۸۳۲ بازدید

برخی از کارشناسان بازار مسکن معتقدند در شرایط فعلی که قیمت خرید و فروش در بازار مسکن قدری از نوسانات تند فاصله گرفته و مالکان به دلیل حاکم شدن رکود بر روند معاملات قیمت‌های پیشنهادی خود را کمی ...

 برخی از کارشناسان بازار مسکن معتقدند در شرایط فعلی که قیمت خرید و فروش در بازار مسکن قدری از نوسانات تند فاصله گرفته و مالکان به دلیل حاکم شدن رکود بر روند معاملات قیمت‌های پیشنهادی خود را کمی تعدیل کرده‌اند؛ بهترین زمان برای جابه‌جایی و خرید خانه برای آن بخش از متقاضیان بازار مسکن است که تصمیم دارند ملک خود را تبدیل به احسن کنند.

در این میان متقاضیانی که همراه با تبدیل به احسن کردن خانه خود قصد دارند متراژ آپارتمان خود را نیز زیاد کنند می‌توانند امیدوار باشند که مالکان این واحدها قدری در قیمت‌های پیشنهادی خود تجدید نظر کرده و نسبت به فصل گذشته بین 500هزار تا یک میلیون تومان قیمت هر متر مربع واحد خود را پایین آورده‌اند. به گزارش «دنیای اقتصاد» در میان واحدهای بزرگ متراژ(بالای 200 مترمربع) مورد بررسی در برخی از نواحی شهر تهران، قیمت‌های پیشنهادی مالکان تقریبا بین چهار تا 23 میلیون تومان در نوسان است. واحدهای مورد بررسی در شرایطی از سوی مالک برای فروش گذاشته شده‌اند که برخی از آنها هنوز در مرحله سفت کاری هستند اما مالک در بخش توضیحات خود عنوان کرده به هیچ عنوان قیمت تا زمان تکمیل واحد اضافه نخواهد شد. 

به عنوان مثال آپارتمانی نوساز در محدوده سعادت آباد با 270 متر زیربنا از سوی مالک مترمربعی 12 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است این در حالی است که در اواسط فصل گذشته در همین محدوده آپارتمانی با ویژگی‌هایی مشابه هر متر مربع آن بیش از 13 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. 


50lonygpkz7s1tudicwq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها