کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام شهریه مقطع پیش دبستانی در پایتخت


کد خبر : ۲۴۸۳۹شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۶۵۲۰ بازدید

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران شهریه مراکز پیش دبستانی پایتخت را اعلام کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران شهریه مراکز پیش دبستانی پایتخت را اعلام کرد.

اسفندیار چهاربند درباره نتیجه تجمع اولیای دانش آموزان تیزهوشان مقابل آموزش و پرورش که به جابه‌جایی ساختمان مدرسه و تغییر کادر آموزشی و احتمال افت تحصیلی اعتراض داشتند، اظهار داشت: پیش از این ما با انجمن اولیا و مربیان فرزانگان یک، دوره اول، دو نوبت جلسه داشتیم که بر این اساس صورتجلسه و توافق شد؛ با توجه به اینکه تعدادشان بیش از ظرفیت فرزانگان دوره دوم بود، به ساختمان شماره ۲ بروند که‌‌ همان جایی بود که فرزانگان ۶ را منحل کرده بودیم.

وی افزود: این توافق را قبول کردند و ما هم براساس‌‌ همان، ۳۷۰ نفر را به این ساختمان هدایت کردیم. ساختمان شماره ۲، فرزانگان ۱ است و فرقی نمی‌کند و واحد آموزشی‌‌ همان فرزانگان ۱ است و پایه یازدهم به ساختمان شماره ۱ می‌آیند و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

وی ادامه داد: کادر آموزشی و مدیریتی فرزانگان ۱ در فرزانگان ۲ مستقر خواهند شد و دیگر از این بابت نگرانی برای افت احتمالی تحصیلی تیزهوشان وجود ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شهریه پیش دبستانی‌ها در تهران توضیح داد و گفت: شهریه مراکز پیش دبستانی دولتی‌ که به صورت کلاس ضمیمه اداره می‌شوند، حدود ۷۰۰ هزار تومان، است.

چهاربند اضافه کرد: شهریه پیش دبستانی‌هایی که غیردولتی هستند، ۸۰ درصد شهریه دبستان‌‌ همان منطقه است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه  در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۱۰۰ پیش دبستانی در پایتخت داریم، ادامه داد: با بهزیستی در خصوص مدیریت مراکز پیش دبستانی به توافق رسیدیم و آیین نامه آن تنطیم و ابلاغ شده است و در آن تاکید شده که مدیریت این مراکز صرفا برعهده آموزش و پرورش است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها