کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تسهیل کارکردن با فبلتها


کد خبر : ۲۴۷۳پنجشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴:۴۶۴۸۷۴ بازدید

شرکت کره جنوبی سامسونگ درخواست ثبت یک اختراع را ارائه کرده است که به کاربران تلفن های هوشمند این امکان را می دهد که برحسب انگشت شصت خود یک منطقه ...
تسهیل کارکردن با فبلتهاتسهیل کارکردن با فبلتها

شرکت کره جنوبی سامسونگ درخواست ثبت یک اختراع را ارائه کرده است که به کاربران تلفن های هوشمند این امکان را می دهد که برحسب انگشت شصت خود یک منطقه راحت داشته باشند و از فبلتها و سایر تلفنهای هوشمند با صفحه نمایش بزرگ با یک دست به سادگی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رغم این که ایده تلفنهای هوشمند بزرگ یا فبلتها بسیار مورد استقبال کاربران علاقمند به فناوری قرار گرفته اما اکثریت آنها نمی توانند تنها با یک دست با تلفن خود کار کنند، چرا که انگشت شصت معمولا به بالای صفحه دستگاه هایی چون گلگسی نت 5.7 اینچی و حتی صفحه 5 اینچی گلگسی اس 4 نمی رسد.کاربر باید دستگاه را در یک دست نگاه داشته و از انگشت اشاره خود در دست دیگر استفاده کند تا بتوانند روی این فبلتها کار کند، اما در سایه یک نوآوری جدید سامسونگ که درخواست ثبت اختراع آن نیز ارائه شده، این وضعیت تغییر خواهد کرد.

 


براساس این درخواست ثبت اختراع کاربر باید یک منطقه راحت براساس سطح دسترسی شصست خود روی صفحه ایجاد کند. چرا که اکثر ما قسمت اعظم کنترل روی تلفن هوشمند خود را با شصتمان انجام می دهیم.تصاویر این ثبت اختراع نشان می دهد که کاربر در این منطقه می تواند عناصر میانجی کاربری را نمایش داده و منظم کند. این اختراع جدید اندازه صفحه را به یک پنجره 3.5 اینچی کاهش می دهد و کاربر می تواند درباره موقعیت این پنجره روی صفحه خود تصمیم گیری کند.

 


این درخواست ثبت اختراع در ماه می ارائه اما به تازگی منتشر شده است. برخی از کارشناسان فناوری اعتقاد دارند که این ویژگی جدید راه خود را به دستگاه های جدید باز نمی کند اما اگر گلکسی اس 5 سامسونگ از 5 اینچ هم بزرگتر باشد شاید این ویژگی جزئی از ویژگیهای جدید آن باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها