کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت و مناسب بازار + قیمت


کد خبر : ۲۴۳۶۷یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۴۷۵۷۲۰ بازدید

در این مشاور خرید به 5 گوشی جدید میان‌رده با قیمت مناسب از برند‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هو‌آوی در بازار کشورمان می‌پردازیم که امکانات و ...

در این مشاور خرید به 5 گوشی جدید میان‌رده با قیمت مناسب از برند‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هو‌آوی در بازار کشورمان می‌پردازیم که امکانات و ارزش خرید بالای نسبت به قیمتشان دارند.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش به معرفی 5 گوشی پرچمدار جدید که افت قیمت پیدا کرده‌اند پرداختیم که قیمتشان نسبت به ابتدای ورود آنان به بازار کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. اکنون در این مطلب مشاور خرید از مجموع مطالب مشاور خرید قصد داریم نگاهی بیندازیم به 5 گوشی میان‌رده خوب و قوی با ارزش خرید عالی که تمامی آنان تازه وارد بازار کشورمان هستند.
 

pdyvayjs4yr1hffjb7wm.png

Samsung Galaxy J7 2016
 

Samsung Galaxy J7 2016


جی ۷ ۲۰۱۶ صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ، ۲ گیگابایت رم، ۱۳ مگاپیکسل دوربین و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ دارد که با توجه به قیمت آن امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و یکی از بهترین میان رده‌های بازار است.

جی ۷ ۲۰۱۶ را می‌توانید با قیمت 895,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.
 

pdyvayjs4yr1hffjb7wm.png

Huawei P9 Lite
 

Huawei P9 Lite

بی شک یکی از قوی‌ترین و زیباترین میان‌ رده ها چیزی نیست جز هوآوی پی ۹، رم ۳ گیگابایتی این گوشی نسبت به همرده‌های خود یک سر و گردن بالاتر است و صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی که انصافا طیف رنگی گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این گوشی Kirin 650 است که برای کار‌ها و برنامه‌های عادی مناسب است و کاربر کمبودی را حس نمی‌کند.

پی ۹ لایت را می‌توانید با قیمت 870,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.


pdyvayjs4yr1hffjb7wm.png

Samsung Galaxy J5 2016

 

Samsung Galaxy J5 2016


یکی از محبوب‌ترین و پر فروش ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ جی ۵ ۲۰۱۵ بود که گویا این اتفاق امسال هم افتاده است، پیشرفت و بروز رسانی خوب جی ۵ ۲۰۱۶ نسبت به مدل سال گذشته باعث شده جی ۵ برای دو سال پی‌در‌پی مورد استقبال مردم قرار گیرد و فروش خوبی داشته باشد. صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۲ اینچ است، رم به کار رفته ۲ گیگابایت و پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ است و اندروید ۶ نرم و روان روی این گوشی اجرا می‌شود.

جی ۵ ۲۰۱۶ را می‌توانید با قیمت 780,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

 

pdyvayjs4yr1hffjb7wm.png
 

HTC Desire 630
 

ejknf3v2rbj3syo9e2k8.jpg

دیزایر ۶۳۰ در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد که چند روز گذشته به بازار کشورمان راه پیدا کرده است. این گوشی بسیار خوش دست است و طراحی نسبتا زیبایی را دارد. این گوشی صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ، رم ۲ گیگابایت، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ و دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت دارد و گزینه خوبی برای خرید یک میان رده با قیمت مناسب است. 

دیزایر ۶۳۰  را می‌توانید با قیمت 760,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.
 

pdyvayjs4yr1hffjb7wm.png
 

Samsung Galaxy J3
 

Samsung Galaxy J3

جی ۳ کوچکترین صفحه نمایش را میان گوشی‌های این مطلب دارد (۵.۰ اینچ) و از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری برخوردار است، اما کیفیت ساخت بالا میان همرده‌های خود، دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت خوب، رم ۱.۵ گیگابایت و پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت و همچنین قیمت بسیار مناسب آن می‌تواند گزینه خوبی به شمار آید. 

جی ۳ را می‌توانید با قیمت 480,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها