کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / تصاویر


کد خبر : ۲۴۳۵۶یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۴۱۶۷۳۴ بازدید

لیفان ایکس60 اتوماتیک همزمان با عید سعید فطر عرضه می شود ...
آغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / تصاویرآغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / تصاویر

مدیرعامل کرمان موتور از آغاز تولید نمونه های اولیه ایکس60 با گیربکس سی.وی.تی در این شرکت خودروسازی خبر داد.

محمدرضا میرعلینقی، با اعلام این خبر گفت: با تولید موفقیت آمیز نمونه های اولیه ایکس60 اتومات در کرمان موتور و آماده سازی خطوط برای تولید انبوه این خودرو شاسی بلند، همزمان با عید سعید فطر شاهد فروش اولیه ایکس60 با گیربکس CVT خواهیم بود.

به گفته وی، در این خودرو به دلیل ساختار متفاوت گیربکس های سی.وی.تی، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته انجام می‌شود.

مدیرعامل کرمان موتور اعلام قیمت این خودرو را به زمان فروش اولیه آن موکول و اظهار امیدواری کرد که ایکس60 اتوماتیک با یک قیمت گذاری مناسب به بازار داخلی عرضه شود.


لیفان ایکس60 اتوماتیک

 وی در ادامه مهم ترین مزیت خودروهای چینی را قیمت مناسب، طراحی به روز و کیفیت قابل قبول دانست و افزود: طی سالیان گذشته خودروسازان چینی سرمایه گذاری های قابل توجه ای در ایران کرده اند و در حال حاضر در سایر بازارهای دنیا مانند روسیه، آمریکای جنوبی و خود چین نیز که محصولات اروپایی و ژاپنی با قیمت مناسب وجود دارند، در حال فعالیت هستند.

مهندس میرعلینقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین کشور باید در نظر داشت که شاید ارزان ترین محصولات اروپایی و ژاپنی فاصله قیمتی زیادی با محصولات چینی تولیدی در داخل کشور خواهند داشت و سیاست مجموعه کرمان موتور نیز افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود و همچنین گسترش و ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش به این محصولات در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد بود.

به گزارش ایران جیب،  به احتمال فراوان لیفان X60 اتوماتیک نسبت به مدل دنده ای آن تغییرات چندانی نداشته و در واقع می توان از مهمترین تغییرات آن به مجهز شدن به گیربکس CVT ، تغییر جلو پنجره و همچنین اضافه شدن گارد و رکاب به صورت فابریک نام برد.


لیفان X60 اتوماتیک

لیفان ایکس60 اتوماتیک

لیفان ایکس60 اتوماتیک

لیفان ایکس60 اتوماتیک



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها