کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌فروشی واردکنندگان خودرو


کد خبر : ۲۳۷۳۶دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸:۴۷۳۱۸۹ بازدید

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت‌های واردکننده خودرو این محصولات را به قیمتی گران‌تر از قیمت‌های واقعی به مصرف‌کنندگان ...
گران‌فروشی واردکنندگان خودروگران‌فروشی واردکنندگان خودرو

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت‌های واردکننده خودرو این محصولات را به قیمتی گران‌تر از قیمت‌های واقعی به مصرف‌کنندگان عرضه‌ می‌کنند.

امیرحسن کاکایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سود شرکت‌های واردکننده خودرو در ایران بسیار بالا و بیشتر از حد معمول این تجارت در دنیاست.

وی با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی در کشور به طور میانگین حداقل 10 درصد باید کاهش یابد، خاطرنشان کرد:‌ شرکت‌های واردکننده خودرو علاوه بر گران‌فروشی در حوزه خدمات پس از فروش نیز هزینه‌های اضافی زیادی را به مصرف‌کنندگان تحمیل می‌کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: هزینه خدمات ارائه شده در شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو بیشتر از حد معمول و بالا است.

وی افزود: نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو در برخی موارد مراجعه‌کنندگان را فریب داده و آنها را ترغیب به تعویض برخی قطعات و مواد مصرفی خودرو می‌کنند در حالی‌که لزومی به این کار وجود ندارد.

کاکایی با بیان اینکه سازمان‌های مسئول باید به تخلفات شرکت‌های واردکننده خودرو رسیدگی کنند، تصریح کرد:‌ هزینه خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش واردکنندگان خودرو در مواردی دو برابر هزینه معمول این خدمات است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها