کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امروز رقم بودجه 93 نهایی می‌شود


کد خبر : ۲۳۶۳شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷:۲۴۲۲۲۲ بازدید

درحالی که طبق اعلام قبلی فردا لایحه بودجه 93 باید به مجلس ارائه شود آنطور که رئیس جمهور ساعتی قبل اعلام کرد هنوز رقم بودجه سال آینده نهایی نشده و بناست در جلسه ویژه امروز دولت سقف بودجه بسته شود.

حسن روحانی رئیس جمهوری ساعتی قبل در جمع دانشجویان از جلسه ویژه ای در دولت به منظور نهایی کردن رقم بودجه 93 خبر داد و اعلام کرد: امروز در این جلسه رقم بودجه نهایی می شود و فردا بودجه را به مجلس ارائه می دهیم.

دولتی‌ها از هفته‌های قبل درگیر تنظیم و تدوین لایحه بودجه 93 هستند و بخاطر اینکه بناست لایحه فردا به مجلس برسد جلسه امروز دولت درباره بودجه را می توان آخرین جلسه‌ بودجه‌ای دولت برای تدوین بودجه 93 دانست.آنطور که محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جمع نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت اعلام کرده لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال 93 با سقف 190 هزار میلیارد تومان و دلار 2600 تومانی و نفت 100 دلاری بسته شده است.نوبخت پیشتر گفته بود که دولت لایحه بودجه را 13 آذر به مجلس می‌رساند و به همین منظور بود که مجلسی‌ها هفته گذشته منتظر تحویل لایحه بودجه در روز چهارشنبه هفته قبل بودند اما آنطور که سخنگوی دولت اعلام کرد دولت در توافقی با مجلس به این نتیجه رسید که لایحه را 17 آذر به مجلس ارائه دهد.

نوبخت دلیل تاخیر 2 روزه در تحویل لایحه بودجه را تعطیلی 15 آذر اعلام کرده و گفته است که دولت برای تحویل آماده است اما چون 15 آذر جمعه است تحویل لایحه بودجه به روز دیگری موکول شد. این درحالی است که پیش از این نوبخت گفته بود از آنجایی که 15 آذر جمعه است دولت می خواهد 13 آذر لایحه را به مجلس ارائه دهد.

البته باید یادآور شد که بنا بود این هفته بهارستان تعطیل باشد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابی بروند ولی به خاطر تحویل لایحه بودجه 93 علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد تعطیلی هفته جاری مجلس لغو شده است.بنابراین پارلمان فردا یکشنبه 17 آذرماه منتظر حضور دولتمردان و تحویل لایحه بودجه پیشنهادی سال 93 خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها