کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسل جدید بی ام و سری 3 / تصاویر


کد خبر : ۲۳۶۱۷پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۳۳۶۱۷۵ بازدید

عناصر تزئینی چوبی و چرم با کیفیت بالا در فیس‌لیفت BMW سری 3 خودرو را وارد کلاس جدیدی کرده است.
رونمایی از نسل جدید بی ام و سری 3 / تصاویررونمایی از نسل جدید بی ام و سری 3 / تصاویر

در سال گذشته و پس فیس‌لیفت سدان‌ها سری 3، گروه خودروسازی "BMW" این بار با یک ارتقاء دیگر در سری "گرن توریسمو" Gran Turismo بازگشته است.

به گزارش ایران جیب به نقل از عصرایران، همان‌طور که انتظار می‌رفت، تغییرات باعث شده تا بی ام و گرند توریسمو بزرگتر و جادارتر شود. مدل و طرح آینه‌ها که به ندرت در سری 3 جذاب هستند، تغییر کرده و در طراحی خارجی چشمگیر شده‌اند. پیچ و تاب داخلی و تجهیزات آن نیز تغییر کرده و موتور نیز توسعه یافته است. فناوری های برتر در رنگ‌های جدید نیز کاملا جلب توجه می‌کنند.

بازبینی طراحی خارجی در "بی ام و" به چراغ های LED استاندارد و مه شکن‌های قوی، چراغ‌های LED ثابت عقب و تغییر تدریجی سپر‌ها محدود می‌شود. همچنین یک رنگ آبی برای مدل اسپورت M این خودرو و دو رنگ جدید متالیک به دیگر مدل‌های دیگر به این خودرو اضافه شده است. 3 مدل طراحی برای چرخ‌ها و و طراحی‌های متفاوت با نوارهای فلزی زیبا از دیگر گزینه‌های طراحی جدید داخلی به شمار می‌آیند.

در سری جدید تلاش شده تا پاسخ مناسبی به انتقادهای سری قبلی داده شود. بنابراین تمام مواد مورد استفاده ارتقاء یافته‌اند. نوارهای کرومی اضافه، بسیاری از تجهیزات را قاب کرده‌اند. عناصر تزئینی چوبی و چرم اعلاء تازه در فیس‌لیفت گرن توریسمو، خودرو را وارد کلاس جدیدی کرده است. دسته تعویض جدید دنده، صفحه نمایشگر LCD تمام رنگی، سامانه تهویه هوا و سیستم سرگرمی نیز کاملا متحول شده‌اند. طول این خودرو به 4 هزارو 824 میلی متر می‌رسد. ارتفاع خودرو 110 میلی‌متر افزایش یافته و به طور کلی فضای بیشتری بین صندلی‌های عقب و جلو ایجاد شده است. از طرفی با باز شدن در محوطه بار با فضای 1600 لیتری مواجه می‌شویم.

در بازارهای بین المللی و اروپا، بی ام و گرند توریسمو سری 3 سال 2017 به واحدهای بنزینی توربو شارژ در 3 مدل ارتقاء یافته که شامل موتور های 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژبا 181 اسب بخاری با قدرت گشتاور 320، موتور 2 لیتری 4 سیلندر 264 اسب بخاری و موتور 3 لیتری و 6 سرعته 322 اسب بخاری می‌شود. پیشرانه‌های دیزلی برای این خودرو نیز در 5 مدل تولید می‌شوند.

"بی ام و" ادعا می‌کند که مصرف سوخت و تولید گاز گلخانه‌ای CO2 در این خودرو کاهش یافته است. همچنین سامانه دستی و خودکار انتقال نیرو نیز توسعه یافته است. عملکرد خاموش و روشن خودرو، احیاء انرژی ترمزها به عنوان واحدهای کمکی خودرو در نظر گرفته شده‌اند و رانندگی در حالت "اکو" ( اقتصادی) نیز امکان‌پذیر است.
تنها مدل‌های 320 بنزینی، 318 و 320 دیزلی با سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته و به صورت استاندارد ارائه می شوند. گیربکس‌های خودکار 8 سرعته نیز با درخواست مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بقیه مدل‌ها با گیربکس‌های خودکار استاندارد ارائه خواهند شد.
 

s9copoo1v2wlfdz8eim.jpg
fg51f655v48qfumqlvz9.jpg
em2zp8xw2mj2azv6bcju.jpg
yr56ndbyeqjeltigy8ff.jpg
1t6redm1isyuvf49jpgj.jpg
lcwxrzi3h4zasrq2k9.jpg
ho4qgxzsgvfh2748tlu9.jpg
qx8468cum8fi5yw4bah7.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها