کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جیلی ، گزینه جدید برای تاکسی های برون شهری


کد خبر : ۲۳۳۳پنجشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰:۱۶۱۱۲۴۶ بازدید

مدیر نوسازی ناوگان عمومی و دولتی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در خصوص نوسازی ناوگان دولتی اظهار داشت : روند نوسازی ناوگان دولتی همچنان ادامه دارد و لازم به ذکر است از ابتدای سال 92 تا کنون حدود 2 هزار دستگاه خودروی دولتی فرسوده از رده خارج شده اند .
جیلی ، گزینه جدید برای تاکسی های برون شهری جیلی ، گزینه جدید برای تاکسی های برون شهری

میرمعینی عنوان کرد : با توجه به مصوبه هایی در خصوص نوسازی ناوگان دولتی ، برای نوسازی این ناوگان هیچ گونه تسهیلاتی توسط دولت پرداخت نمی شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : سازمان ها و ارگان های دولتی موظفند بودجه مربوط به نوسازی ناوگان را با توجه به بودجه سازمان و یا ارگان تامین نمایند زیرا تسهیلاتی از سوی دولت به آنها تعلق نخواهد گرفت .

مدیر نوسازی ناوگان عمومی و دولتی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در ادامه با اشاره به اینکه تاییدیه نهایی خودروی mvm به عنوان تاکسی برون شهری از سوی سازمان راهداری ابلاغ نشده است تصریح کرد : خودروی mvm گزینه پیشنهادی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت بعنوان تاکسی های بروزن شهری است که علی رغم نامه نگاری های انجام شده با سازمان راهداری ، تایید آن همچنان معلق و تحت بررسی است .

میر معینی در این خصوص اظهار داشت : دلیل تاخیر در تایید این خودرو از سوی سازمان راهداری نا معلوم است .

وی در پاسخ به اینکه دلیل انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی برون شهری چیست ؟ عنوان کرد : این خودرو از استاندارد های کافی برخوردار است همچنین مشمول تخصیص تسهیلات بانکی نیز می شود .

به گفته وی با توجه به مصوبه بانک مرکزی به هیچ یک از خودروهای وارداتی تسهیلات بانکی تعلق نمی گیرد لذا استفاده از خودروهای وارداتی به عنوان تاکسی های برون شهری برای رانندگان و مالکان مقرون به صرفه نخواهد بود .مدیر نوسازی ناوگان عمومی و دولتی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت به گزینه پیشنهادی دیگری در این خصوص اشاره کرد و گفت : به غیر از mvm خودروی جیلی نیز از دیگر گزینه های پیشنهادی بوده است که البته این خودرو نیز وارداتی است و تسهیلاتی به آن تعلق نمی گیرد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها