کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلا سال بسیار سختی را در پیش رو خواهد داشت


کد خبر : ۲۳۲۱پنجشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷:۵۶۳۰۲۷ بازدید

در حالی که قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر به پایین ترین حد خود در 5 ماه اخیر رسیده تحلیلگران اقتصادی بر این باورند بازار طلا در سال 2014 میلادی با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

 کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اگر اعتماد سرمایه گذاران بین المللی نسبت به بازار طلا در سال 2014 احیا و جلب نشود قیمت طلا در سال آینده میلادی نیز به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش موسسه مالی یو بی اس و سایر موسسات مالی و بانکی بزرگ جهان پیش بینی خود نسبت به قیمت جهانی طلا در سال 2014 را کاهش داده اند. 

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت طلا تا سال 2017 میلادی رشد چندانی نخواهد داشت و میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2016 میلادی به 1250 دلار و در سال 2017 نیز به 1210 دلار خواهد رسید.

بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا در ماه های آینده وارد خواهد کرد. قیمت جهانی طلا برای نخستین بار در 13 سال اخیر کاهش یافته و بیش از 25 درصد افت را تجربه کرده است.به نظر می رسد انتشار آمارهای اقتصادی مربوط به وضعیت بازار کار و اشتغال و رشد اقتصادی آمریکا در روزهای آینده بیشترین تاثیر را بر روند تحولات قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها