کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات حادثه در بزرگترین پتروشیمی ایران/ 1 نفر کشته شد


کد خبر : ۲۳۱۹۵چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۳۶۲۷۰۳ بازدید

با سقوط و کشته شدن یک کارگر در حوضچه‌ برج خنک‌کننده «کولینگ‌تاور» پتروشیمی بندر امام، دومین حادثه در طول کمتر از یک هفته در قدیمی‌ترین ...

با سقوط و کشته شدن یک کارگر در حوضچه‌ برج خنک‌کننده «کولینگ‌تاور» پتروشیمی بندر امام، دومین حادثه در طول کمتر از یک هفته در قدیمی‌ترین هاب پتروشیمی ایران به وقوع پیوست.

با گذشت یک هفته از وقوع حادثه آتش سوزی در پتروشیمی تندگویان، سقوط و کشته شدن یک کارگر در حوضچه‌ برج خنک‌کننده «کولینگ‌تاور» پتروشیمی بندر امام، دومین حادثه در طول کمتر از یک هفته در قدیمی‌ترین هاب پتروشیمی ایران را رقم زد.

محمدعلی خادمیان امروز با تایید حادثه جانی امروز در مجتمع پتروشیمی بندرامام در منطقه ویزه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر، گفت: دو کارگر مشغول جمع‌آوری داربست یکی از حوضچه‌های برج خنک‌کننده «کولینگ‌تاور» بودند.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پتروشیمی بندر امام با اعلام اینکه کارگری که پایین و لبه حوضچه برج خنک‌کننده ایستاده بود، در حین انتقال و جابه جایی لوازم داربست تعادل خود را از دست داده و به درون حوضچه سقوط می‌کند، تصریح کرد: عمق این حوضچه حدود ۵.۷ متر بوده و این کارگر از ناحیه سر به کف آن سقوط کرده و همان لحظه جان خود را از دست می‌دهد.

این درحالی است که هفته گذشته انفجار در خط لوله انتقال گاز در منطقه نفتخیز گچساران منجر به کشته شدن یک نفر و معلولیت یک نفر دیگر از ناحیه پا شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها