کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش iPhone 5S سه برابر بیشتر از 5C


کد خبر : ۲۳۱۷پنجشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶:۲۳۴۱۲۶ بازدید

در حال حاضر به ‌ازای هر سه دستگاه گوشی هوشمند iPhone 5S که در بازار فروخته می‌شود، یک دستگاه iPhone 5C هم به‌ فروش می‌رسد و بر این اساس می‌توان گفت، فروش مدل پیشرفته‌تر این گوشی سه برابر بیشتر از مدل معمولی است.
فروش iPhone 5S سه برابر بیشتر از 5Cفروش iPhone 5S سه برابر بیشتر از 5C

دو گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به iPhone 5S و 5C باعث شدند تا فروش محصولات این شرکت در ماه اکتبر از سال جاری میلادی نسبت به ماه قبل از آن افزایش یابد. با این وجود گفته می‌شود که اثرات این دو محصول بر بازار جهانی نسبت به زمان ورود iPhone 5 به بازار بسیار کمتر است.  سیستم‌عامل آندروید در منطقه اروپا همچنان حاکمیت خود را حفظ کرده و 9/70 درصد بازار موبایلی این منطقه را در دست گرفته است.

اما سهم شرکت اپل از این بازار به 8/15 درصد می‌رسد و ویندوز که تلاش می‌کند با سرعت بیشتر به جلو
حرکت کند، صاحب 2/10درصد از بازار گوشی‌های هوشمند فروخته شده در اروپا است. «دومینیک سانبو» (Dominic Sunnebo) مدیر استراتژیک مرکز Kantar Worldpanel ComTech در این خصوص گفت: «دو گوشی هوشمند iPhone 5S و 5C تقریبا در همه بازارها موفق شدند محبوبیت iOS را نزد کاربران افزایش دهند و نسبت به ماه قبل عرضه این سیستم‌عامل را بیشتر کنند». او در ادامه توضیح داد: «در حالت کلی سهم شرکت اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند نسبت به زمانی که گوشی iPhone 5 وارد بازار شد کمتر است. البته این فرآیند از قبل قابل پیش‌بینی بود. زیرا کاربران به جای عرضه دو مدل 5S و 5C از اپل توقع داشتند که این محصول را به طور کامل متحول کند و دستگاه جدید به دست آنها برساند». این مرکز اعلام کرده است که در حال حاضر به‌ازای هر سه دستگاه گوشی هوشمند iPhone 5S که در بازار فروخته می‌شود، یک دستگاه iPhone 5C هم به‌فروش می‌رسد و بر این اساس می‌توان گفت فروش مدل پیشرفته‌تر این گوشی سه برابر بیشتر از مدل معمولی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها