کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین محصولات دیجیتال سال 2013


کد خبر : ۲۲۹۶چهارشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸:۲۲۵۹۹۱ بازدید

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده است، بسیاری در حال بررسی اتفاقات این سال و قضاوت درباره محصولات و سرویس‌های ارائه شده در آن هستند.

این روند مرسوم هر سال، توسط وب‌سایت‌های خبری معتبر دنبال می‌شود، در این میان وب سایت Pocket-lint یکی از رسانه‌های فعال در عرضه تکنولوژی و محصولات دیجیتال است که حالا توانسته اولین فهرست از بهترین‌های سال 2013 در حوزه دیجیتال را ارائه کند. این وب‌سایت با بررسی‌های محصولات مختلف معرفی شده در سال جاری میلادی و نظرسنجی از میان کاربران مختلف، کارشناسان و تحلیلگران بازار این محصولات را انتخاب و معرفی کرده است. این انتخاب به این صورت انجام شده است که از هر بخش یک محصول را به عنوان پرچمدار بازار و بهترین محصول معرفی کرده‌اند :
 

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت:
 

6lcuhc67e95tmrue1u4b.jpg

مدل RX100 II از Sony این عنوان را در اختیار گرفته است. این دوربین که در زمان ورودش به بازار حسابی مورد توجه قرار گرفت، دارای لنزی با قدرت زوم اپتیکال 6/3 برابر بوده و امکان زوم دیجیتال تا 20 برابر را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح 20 مگاپیکسل را داشته و از حسگر Exmor R CMOS بهره می‌برد. حداقل سرعت شاتر این دوربین 4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت شاتر آن برابر یک به 2000 ثانیه است. این دوربین از امکاناتی مانند Wi-Fi و Eye-Fi بهره می‌برد و نمایشگر 3 اینچی آن کار عکاسی را راحت‌تر می‌کند. این دوربین با وزن 254 گرمی و لنز قدرتمند Carl Zeiss یک دوربین کامپکت با امکانات حرفه‌ای به حساب می‌آید.

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین دوربین حرفه‌ای:
 

blmc0qph59ob9zm3zmjg.jpg


دوربین مدل Alpha A7 از Sony این عنوان را در اختیار گرفته است. این دوربین یک دوربین بدون آینه فول فریم است که از حسگر CMOS با وضوح24 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به عقیده بسیاری از کارشناسان این دوربین سبک‌ترین دوربین فول فریم بازار است که حداکثر حساسیت آن به 25600 می‌رسد. نمایشگر 3 اینچی این دوربین هم وضوح خوبی داشته و حداکثر سرعت شاتر آن هم برابر یک به 8000 ثانیه است. وزن این دوربین به 474 گرم می‌رسد.
 

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین هدفون:
 

t5vz0b4avag0kx2iem4.jpg


شرکت Senheiser که یکی از تولیدکنندگان بزرگ و شناخته شده هدفون‌های حرفه‌ای در بازار است، به خاطرمدل Momentum On-Ear خودش این عنوان را دریافت کرده است. این هدفون با طراحی باریک و سبک خودش صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این هدفون از کلیدهای کاربردی و یک میکروفون هم بهره می‌برد.

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین تلویزیون:
 

vtaygi1ci86ibvw02lv.jpg


مدل KD-65X9005A از تلویزیون‌های 4K شرکت Sony با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچ این عنوان را در اختیار دارد. این تلویزیون امکان پخش تصاویر سه‌بعدی را هم داشته و همراه با چهار عینک ویژه عرضه می‌شود. 

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین تبلت:
 

8fmky5o1ekb6jsebw0iw.jpg


جدیدترین تبلت شرکت اپل یعنی iPad Air این عنوان را به خودش اختصاص داده است. این تبلت با نمایشگر 7/9 اینچی، وزن حدود 470 گرمی و ضخامت بدنه 5/7 اینچ حسابی در بازار مورد توجه کاربران و خریداران قرار گرفته است. این تبلت در کنار تمام ویژگی خاص و حرفه‌ای آی‌پدهای اپل، طراحی باریک و سبکی دارد که توانسته رقبا را حسابی به تکاپو بیندازد.

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png


بهترین موبایل: 
 

y7gx2hxa4dov085fbbgf.jpg


این عنوان بهHTC One اختصاص پیدا کرده است. این گوشی به عنوان پرچمدار موبایل‌های آندرویدی سال 2013 حسابی جنجال به پا کرد. این گوشی با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی که دارد توانست شرکت HTC را از روند سقوطی که در بازار موبایل‌های هوشمند داشت، نجات بدهد. 

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین فبلت:
 

hkc9jusi6xzg4h4uk29.jpg

شرکت Samsung با محصول Galaxy Note 3 خود توانست این عنوان را به خودش اختصاص بدهد. این فبلت آندرویدی بعد از موفقیت نسخه قبلی خود توانست با طراحی سبک و باریک‌تر و امکانات سخت‌افزاری بهتر دوباره توجه بسیاری از کاربران و تحلیلگران بازار را به خود جلب کند.
 

lbk0ssvc6j2yep54k0g1.png

بهترین لپ‌تاپ:
 

c8sgmr211n2lkpkvyzg6.jpg


 لپ‌تاپ پرطرفدار MacBook Air جدید شرکت اپل این عنوان را به خود اختصاص داد. این نسخه 13 اینچی از MacBook Air که در سال 2013 روانه بازار شد از امکاناتی مانند نسل چهارم پردازنده‌های Intel یعنی هاسول بهره می‌برد و در کنار سرعت عملکرد بیشتر، طول عمر باتری تا بیش از 12 ساعت در هر بار شارژ را به کاربرانش ارائه می‌کند که در نوع خودش بسیار جالب توجه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها