کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلا و سطح مقاومتی 1200 دلار


کد خبر : ۲۲۷۵سه شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶:۲۷۲۴۹۳ بازدید

استراتژیست های بازار طلا بر این باورند که قیمت طلا در برابر سطح 1200 دلار در هر اونس به شدت مقاومت می کند و در برابر این سطح قیمتی به شدت آسیب پذیر است.

سیمون گراس هوج رئیس موسسه تحقیقاتی ال جی تی در این باره گفت: طلا در برابر قیمت 1200 دلاری آسیب پذیر است ولی به نظر من اگر قیمت طلا در کوتاه مدت به 1190 دلار برسد این مساله موقتی و زودگذر خواهد بود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در ماه نوامبر بیش از 6 درصد و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته است. این برای نخستین بار از سال 2000 میلادی است که طلا با کاهش قیمت روبرو شده است.

سین هیمن سردبیر نشریه مانی نیوز نیز در این باره تاکید کرد: طلا در برابر افت قیمت به زیر 1200 دلار مقاومت زیادی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا قیمت 1180 دلاری در ماه های گذشته بار دیگر تکرار شود ولی در صورت کاهش قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار در هر اونس نیز فکر نمی کنم این روند چندان ادامه یابد. 

کرک هوول مدیر موسسه سرمایه گذاری آلستون هلدینگ نیز پیش بینی کرد، با توجه به اینکه قیمت طلا در هفته گذشته نتوانسته سطح 1255 دلاری را بشکند به نظر می رسد قیمت این فلز گرانبها در کوتاه مدت بین 1225 تا 1255 دلار در نوسان خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها