کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلار 2600 تومانی تقریباً قطعی شد


کد خبر : ۲۲۶۳دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹:۵۱۵۱۸۵ بازدید

مردان کابینه دولت یازدهم ساعتی پیش در پاستور دور هم جمع شدند تا آخرین جمع‌بندی‌ها درباره لایحه بودجه سال آینده را انجام دهند و بودجه را با دلار 2600 تومانی به مجلس برسانند.

 یکی از نکاتی که همواره مورد تأکید دولت یازدهم بوده "نظم و قانون‌مداری" در ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس شورای اسلامی بوده است و این روزها کابینه روحانی در تلاش است تا با نهایی کردن لایحه پیشنهادی به وعده خود عمل کند.

براساس اظهارات روز گذشته محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کمیسیون رهروان ولایت مجلس قرار است لایحه پیشنهادی دولت روز چهارشنبه هفته جاری مصادف با 13 آذرماه تقدیم مجلس شود تا وعده بودجه‌ای دولت محقق شود.در لایحه پیشنهادی بودجه 93 که هم اکنون روی میز دولت یازدهم قرار دارد سقف بودجه 190 هزار میلیارد تومان تعیین شده است؛ آن‌طور که نمایندگان به‌نقل از آقای نوبخت گفته‌اند قیمت هر بشکه نفت نیز در بودجه سال آینده 100 دلار اعلام شده است.

البته در همین فاصله خبرهایی هم درباره نرخ دلار پیشنهادی دولت در بودجه 93 بیرون آمد و نمایندگان در گفت‌وگوهایی که با تسنیم داشتند گفتند احتمالاً نرخ دلار 2550 الی 2560 تومان در بودجه نهایی شود و دولت هم این نرخ را پیشنهاد کرده است.

اما عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از برنامه دولت برای دلار 2600 تومانی در بودجه 93 خبر داد و اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت به بنده گفته‌اند که دولت بودجه را با دلار 2600 تومان بسته است.

وی با بیان اینکه بعید به نظر می‌رسد مجلس با دلار 2600 تومانی موافقت کند، افزود: وزرای دولت ساعت 16 امروز (دوشنبه یازدهم آذرماه) به دولت رفته اند تا لایحه بودجه را نهایی کنند. این جلسه به‌صورت ویژه قرار است برگزار شود.

نماینده مردم مینودشت در مجلس می‌گوید: احتمالاً دولت امروز و فردا جلسات ویژه‌ای را برای بودجه داشته باشد و صبح روز چهارشنبه لایحه به مجلس برسد، بر همین اساس این گفته که فرداشب بودجه چاپ می‌شود درست نیست چراکه هنوز دولت بودجه‌ای را به مجلس نیاورده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها