کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست اموال مورد مزایده مه‌آفرید خسروی


کد خبر : ۲۲۶۰دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹:۰۰۶۳۰۲ بازدید

قوه قضائیه طبق اعلام قبلی آگهی مزایده اموال غیرمنقول امیرمنصور آریا، محکوم اصلی فساد 3 هزار میلیاردی را منتشر کرد.

 پس از افشای فساد 3 هزار میلیارد تومانی بلافاصله دادگاه بررسی این موضوع تشکیل و  مه‌آفرید امیرخسروی فرزند منصور اولین متهم پرونده شناخته شد.

براساس این گزارش از اسفند ماه سال 1390 تا پایان سال 1391 جلسات متعدد دادگاه رسیدگی به پرونده این فساد بزرگ مالی برگزر شد و در نهایت احکام متهمان این پرونده به صورت تفکیک شده نهایی و اعلام شد که مه‌آفرید امیرخسروی به عنوان متهم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی محکوم به اعدام شد.

قوه قضئیه طی آخرین اطلاع‌رسانی اعدام این متهم را منوط به رد مال و پرداخت دیون وی دانست که بر همین اساس اموال غیر‌منقول وی طی چند دوره به مزایده شده که روز گذشته بخشی از املاک وی طی مزایده‌ای به فروش رفت.

براساس اسنادی که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار گرفته است دلالت بر آگهی مزایده اموال غیرمنقول امیرمنصور آریا دارد که در آن آمده است به موجب پرونده اجرایی جلسه ف ک . ج 1.92 برابر دادنامه شماره 110. ش د. 91. 1 صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب تهران علیه آقای مه‌آفرید خسروی فرزند منصور مقرر گردید.

پلاک‌های ثبتی توقیف شده محکوم‌علیه که توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز مورخ 10.09.92 از ساعت 14 لغایت 16 در محل میدان آرژانتین ـ خیابان احمد قصیر ـ کوچه یکم ـ پلاک 7 از طریق مزایده حضوری به فروش برسد.

مزایده از قیمت ارزیابی شده شروع و به کسانی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند واگذار خواهد شد، ضمنا فی‌المجلس 10 درصد از قیمت‌های پیشنهادی از برنده مزایده اخذ و به حساب 0108116784000 نزد بانک ملی شعبه کاخ دادگستری واگذار خواهد شد و خریدار موظف است باقیمانده ثمن مورد مزایده را ظرف یک ماه پرداخت نماید در غیر این صورت بدوا هزینه‌های انجام شده از سپرده اخذ و الباقی به نفع دولت ضبط می‌گردد.

متقاضیان می‌توانند 5 روز قبل از مورد مزایده در مورد پرونده کلاسه ف ک.ج 92 . 1 به اجرای احکام دادسرا واقع در انتهای اتوبان یادگار امام – پل شهید ابوالفتحی – دادسرای شهید مقدس (اوین) مراجعه تا موجبات بازدید از ملک فراهم گردد. 

لیست اموال مورد مزایده مه‌آفرید

لیست اموال مورد مزایده مه‌آفرید

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها