کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توافق مجلس‌ و دولت برای اجرای فازدوم هدفمندی


کد خبر : ۲۲۵۴دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶:۲۷۳۱۱۳ بازدید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: انشاءالله مجلس به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 93 رای می‌دهد.

 غلامرضا مصباحی مقدم صبح امروز در حاشیه نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه در جلسات مشترک دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس جمع‌بندی درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به چه شکل بود، اظهار داشت: این جلسات که تعدادی از نمایندگان مجلس در آن دعوت می‌شدند از امروز دیگر تشکیل نمی‌شود اما توافق صورت گرفته این است که هدفمندسازی یارانه‌ها در سال 93 ادامه پیدا کند. 

وی درپاسخ به پرسش تسنیم که طبق اعلام آقای نوبخت بناست دولت در لایحه بودجه 93 فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را هم لحاظ کند، آیا مجلس با اجرای فاز دوم در سال آینده موافق است، گفت: انشاءالله مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 موافقت می‌کند.

مصباحی‌مقدم همچنین از عدم حضور وزرای اقتصادی دولت در نشست شورای گفت‌وگو ابراز تاسف کرد و گفت: این در حالی است که دفعات قبل وزرا حضور داشتند ولی عدم حضور آنها در روز جاری چندان مورد قبول نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال جایگزین شدن سبد کالایی با یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد؟ گفت: هر احتمالی وجود دارد ولی هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده است. البته کنترل نقدینگی و کاهش تورم با پرداخت سبد کالایی امکان‌پذیر تر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها