کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلای جهانی اندکی کاهش یافت


کد خبر : ۲۲۳۲۲دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۱۷۳۵۸ بازدید

پس از انتشار آماری که نشان از رشد دستمزد آمریکایی‌ها داد و باعث تشدید گمانه‌زنی‌ها در خصوص دو بار افزایش نرخ بهره در سال جاری شد، طلا در ...

هر اونس طلا در معاملات امروز دوشنبه با افتی 0.3 درصدی یکهزار و 284 دلار و 50 سنت معامله شد که نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته تغییر اندکی را نشان می‌دهد.
   
اقتصاد آمریکا در ماه آوریل کمترین تعداد رشد مشاغل را در هفت ماه اخیر داشته و آمریکایی‌های زیادی از فهرست نیروی کار خارج شده‌اند؛ نشانه‌هایی از ضعف که باعث شد برخی از سرمایه‌گذاران تنها یک مرتبه افزایش نرخ بهره را توسط فدرال رزرو در سال جاری پیش‌بینی کنند. اما آمار رشد دستمزد سالانه موجب شده تا دلار مجددا بهبود پیدا کند.
    
ویلیام دادلی رئیس فدرال‌رزرو نیویورک اعلام کرد که دو مرتبه افزایش نرخ بهره در سال جاری هنوز هم انتظار معقولی است.
   
پس از آمار اقتصادی قدرتمند چین در ماه مارس، انتظار می‌رود آمار اقتصادی چین در این هفته از فعالیت‌های متوسط اقتصادی در ماه آوریل خبر دهد. نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده که میزان صادرات تمام کالاهای مهم در ماه گذشته افت اندکی داشته باشد. 
  
آمار کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا در روز جمعه نشان داد صندوق‌های تامینی و مدیران پول جایگاه‌های بلندمدت خود را در کومکس و قراردادهای مس در هفته منتهی به 3 می افزایش دادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها