کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور خودروسازان فرانسوی با خودروهای جدید


کد خبر : ۲۲۱۶یکشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۷:۲۴۴۷۹۶ بازدید

روز گذشته در خلال برگزاری همایش بین‌المللی خودرو، دو شرکت فرانسوی رنو و پژو بیش از دیگر خودروسازان اروپایی و آسیایی حاضر در این همایش، فعال‌تر به نظر می‌رسیدند؛ به‌طوری‌که شرکت رنو ...
حضور خودروسازان فرانسوی با خودروهای جدیدحضور خودروسازان فرانسوی با خودروهای جدید

روز گذشته در خلال برگزاری همایش بین‌المللی خودرو،  دو شرکت فرانسوی رنو و پژو بیش از دیگر خودروسازان اروپایی و آسیایی حاضر در این همایش، فعال‌تر به نظر می‌رسیدند؛ به‌طوری‌که شرکت رنو حتی در خلال برگزاری همایش مذکور پشت درهای بسته با وزیر صنعت و معدن و تجارت و همچنین مدیران عامل دو شرکت خودروسازی به گفت و گو نشست.

ظاهرا خودروسازان فرانسوی با اعزام مدیران خود به همایش خودرو ایران در تلاشند از فرصت شش ماهه کاهش تحریم‌ها از رقبای خود برای تصاحب بازار ایران پیشی بگیرند، هر چند که در فقدان خودروسازانی همچون فولکس واگن،سوزوکی، کیا و هیوندایی که پیش از این در بازار ایران حضور داشتند ‌و هم‌اکنون برای بازگشت به بازار کشورمان دچار تردید هستند، رقابت بار دیگر بین این دو فرانسوی شکل خواهد گرفت. در هر حال رنو و پژو بار دیگر به دنبال آن هستند که موقعیت بازار خود را پیش از ورود رقبای دیگر تثبیت کنند.

در این بین نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران ضمن تایید مذاکرات خود با مدیران رنو و پژو فرانسه تاکید کرد که رنو و پژو خودروهای جدیدی را با کمک خودروسازان ایرانی به بازار عرضه خواهند کرد. وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا مذاکرات صورت گرفته بر تداوم تولید خودروهای قبلی رنو و پژو در ایران بوده یا خودروهای جدیدی حاصل از تولید مشترک عرضه خواهد شد، تصریح کرد که خودروسازان ایرانی با همکاران خارجی خود در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد، اما در کلیات مذاکرات، قرار بر این شد که محصولات جدیدی از رنو و پژو به بازار ایران عرضه شود و خودروهایی که در این دو برند پیشرفت داشتند نیز به بازار ایران وارد شوند. وی همچنین عنوان کرد که دلیلی بر عدم همکاری خودروسازان ایرانی با شرکت‌های خارجی وجود ندارد، مگر اینکه خودروسازان خارجی شرایط خاصی را مطرح کنند که مورد قبول خودروسازان داخلی نباشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها