کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیم‌کارت‌های نسل 4 اپراتور اول در سراسر کشور توزیع می‌شود


کد خبر : ۲۲۰۸۸دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳:۴۷۲۷۳۹ بازدید

اپراتور اول ارتباطی از عرضه سیم‌کارت‌های نسل چهارم تلفن همراه در سراسر کشور از طریق 11 هزار کانال فروش و ارائه خدمات ...

اپراتور اول ارتباطی از عرضه سیم‌کارت‌های نسل چهارم تلفن همراه در سراسر کشور از طریق 11 هزار کانال فروش و ارائه خدمات خبر داد.

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده با توجه به تدوین برنامه فشرده خود برای تداوم نصب و  راه‌اندازی سریع آنتن‌های نسل 4 تلفن همراه (LTE) تا پایان سال، کانال‌های توزیع سیم‌کارت نسل 4 (Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام می‌شد در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از 11 هزار نقطه رسانده است.

مشترکان این اپراتور می‌توانند علاوه بر هزاران دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکین استان‌ها،  فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دفاتر ICT روستایی و شرکت خدمات اول، از طریق فروشگاه آنلاین این اپراتور نیز سیم‌کارت Usim مورد نیاز خود را بصورت باندل به همراه ”مای‌فای“ یا ”دانگل“ یا ”روتر“ و ”بسته های متنوع نوترینو“ دریافت کنند.

همراه اول در ادامه با تاکید بر نصب 6987 سایت نسل سوم در 469 شهر (بدون احتساب دهستان‌ها و روستاها) تصریح کرده که پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش‌بینی شده تعداد سایت‌های نسل 3 و 4 تا پایان سال به حدود 20 هزار سایت افزایش یابد.

مشترکان همراه اول که در محدوده پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، می‌توانند جهت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل 4، سیم‌کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت LTE) ios) یا 4G) android) بر روی صفحه گوشی از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شوند.

اپراتور اول وعده داده مشترکان ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول) در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره‌مند شوند. ضمنا برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت بصورت فشرده ادامه داشته و تا پایان سال تمامی شهرها و جاده‌های اصلی و بسیاری از دهستان‌ها و نقاط روستایی تحت پوشش خدمات نسل 3 یا 4 تلفن همراه قرار خواهند گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها