کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا APPLE WATCH بخریم؟


کد خبر : ۲۱۹۹۷شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۴۷۳۲۰۷ بازدید

پس از گذشت 12 ماه و یک روز از تاریخ ارائه Apple Watch، این محصول همچنان همراه و همدم مناسبی برای آگاهی بهتر از جهان اطراف ...
چرا APPLE WATCH بخریم؟چرا APPLE WATCH بخریم؟

پس از گذشت 12 ماه و یک روز از تاریخ ارائه Apple Watch، این محصول همچنان همراه و همدم مناسبی برای آگاهی بهتر از جهان اطراف محسوب می‌شود. 

به گزارش ایران جیب به نقل از فرصت امروز، با توجه به سرعت به‌روزرسانی محصولات شرکت اپل و تنوع ساعت‌های مدرن، Apple Watch یکی از معدود محصولاتی است که در بین مصرف‌کنندگان ماندگاری طولانی (بیشتر از یک سال) دارد و کاربران حاضر نیستند به راحتی این محصول را کنار بگذارند. بسیاری از کاربران به طور روزانه و مداوم از این ساعت استفاده کرده و هرشب برای همراه داشتن روزانه این ساعت، شارژش می‌کنند.

اگرچه محدوده توانایی‌هایApple Watch در قیاس با برخی محصولات چندان گسترده نیست اما اغلب کاربران این ساعت پس از مدتی استفاده، آنچنان به ساعت‌شان وابستگی پیدا کرده‌اند که تمایلی به کنار گذاشتنش نشان نمی‌دهند و اگر فراموش کنند در آغاز روز ساعت را به مچ خود ببندند تا پایان روز احساس سردرگمی خواهند داشت. برای توضیح این موضوع که چرا خریداران Apple Watch، با این همه دلبستگی و علاقه از آن یاد می‌کنند، می‌توان لیستی اجمالی تهیه کرد و فواید و امکانات موجود در این ساعت را به اختصار بیان کرد؛ امکاناتی که تنها محدود به بازی یا نشانگر وضعیت آب و هوا نیستند.

شاید با بررسی این امکانات به شرکت اپل حق بدهیم که تا این حد روی انحصار محصولات خود و تلاش برای مبارزه با کپی‌کاری دیگر شرکت‌ها حساس باشد و قیمت‌های پایه به‌روز‌رسانی یا نصب خود را تا 299 دلار افزایش دهد. براساس این مقدمه، اگر قصد دارید ساعتی هوشمند تهیه کنید یا علاقه‌مندید اطلاعات خود را در خصوص ساعت منحصر به فرد اپل افزایش دهید و راز محبوبیتش را بدانید، کافی است این علت‌ها را مرور کنید: 
 

پیگیری تمرینات

این قابلیت برای ورزشکاران، دانش‌آموزان و افرادی که در حال طی کردن یک پروژه تمرینی با هر موضوعی هستند بسیار کاربردی است. به کمک این برنامه می‌توانید مسیر پیشرفت خود را به راحتی ارزیابی کرده و روزهای ضعف و قوت خود را در سریع‌ترین زمان پیدا کنید. همچنین داشتن این برنامه کمک می‌کند افراد انگیزه خود برای پیگیری یک رشته ورزشی یا هر نوع فعالیتی که در دست تمرین دارند را حفظ کنند. 
 

 Modular face

اگر جزو کاربرانی باشید که تمایلی به دیدن مدام صفحه اصلی اپل ندارید و دوست دارید در کوتاه‌ترین زمان، برآوردی سریع از اطلاعات روزمره داشته باشید، می‌توانید از Modular face کمک بگیرید. این قابلیت، دما، عمر باتری، زمان، فعالیت‌ها، تقویم و تایمر را به طور همزمان به شکل یک گنج کوچک در اختیار کاربر می‌گذارد. این یکی از مفیدترین قابلیت‌های سریع ساعت‌ها محسوب می‌شود که تنها با یک ضربه کوچک در صفحه ساعت پدیدار می‌شود. 
 

فهرست مخصوص یادآوری

یکی از بخش‌های مهم فعالیت‌های روزمره ما، به یاد آوردن کارهایی است که قصد داریم در طول روز سامان دهیم. اپل این نکته را در هنگام طراحی ساعت‌هایش به یاد داشته و به کاربران اجازه داده لیستی با عنوان «لیست کارهای من» تنظیم کنند. با تهیه این لیست هر کاربر کارهای مهمی را که باید در طول روز به یاد آورد تنظیم می‌کند و حتی به اشتراک می‌گذارد. برای مثال فهرست یادآوری خرید‌های خانه و. . . را می‌توانید برای همسرتان ارسال کنید. 
 

 قابلیت پخش موسیقی

یکی از ویژگی‌های مثبت این ساعت، قابلیت پخش موسیقی است، این قابلیت در ساعات فعالیت‌های ورزشی بیش از هر زمان دیگری کارآمد به نظر می‌رسند. شما به راحتی می‌توانید موسیقی را جلو یا به عقب برده و آهنگ را عوض کنید، همچنین امکان اتصال این ساعت به بسیاری از برنامه‌های پخش موسیقی کمک می‌کند تا تنوع انتخاب موسیقی را حفظ کنید.


قابلیت مشاهده پیام‌های متنی

برخی افراد وابستگی زیادی به پیغام‌رسانی از طریق اپ‌های پیام رسان دارند و اغلب تماس‌ها یا خبرهای خود را از طریق همین پیام‌ها دنبال می‌کنند یا می‌فرستند. خوشبختانه شرکت اپل در طراحی ساعت‌هایش این افراد را نیز مدنظر داشته و در نتیجه شما می‌توانید به راحتی پیام‌های کوتاه خود را مشاهده کنید و پاسخ دهید . 
 

 تلویزیون از راه دور

علاقه‌مندان به برنامه‌های تلویزیونی می‌توانند از این قابلیت اپل برای دریافت تصاویر تلویزیونی استفاده کنند، اگرچه در برخی موارد اختلالاتی در خصوص دریافت و امکانات پخش تصاویر گزارش شده است، با این وجود در صورتی که این قابلیت تبدیل به ابزار تفریح کودکان نشود، می‌تواند به‌عنوان قابلیتی مفید ارزیابی شود.


 نمایش زمان

درست است که ساعت مورد نظر ما قابلیت‌های بی‌شماری دارد اما لذت مشاهده زمان روی این ساعت جزو مواردی است که در سایه قابلیت‌های متعدد آن به فراموشی سپرده می‌شود. شاید بهترین راه برای درک این لذت تعویض یک روزه این ساعت هوشمند با یک ساعت کلاسیک و عادی باشد، تنها در چنین شرایطی است که متوجه خواهید شد ترک ساعت هوشمندتان تا چه حد دشوار است. 
 

چرخش سیارات

یک ویژگی بسیار زیبا و به عبارتی آموزشی که طراحان اپل در این ساعت قرار داده‌اند، نمایش سیارات و شگفتی‌های نجوم است. این ویژگی می‌تواند برای کودکان و والدین بسیار جالب باشد و به‌ویژه در ساعات پیش از خواب به‌عنوان دستیار والدین، به سرگرم کردن کودکان بپردازد.

با استفاده از حرکات دست می‌توان سیارات را حرکت داد، چرخاند و به بررسی فواصل بین سیارات پرداخت. می‌توان روی راه شیری حرکت کرد، مسیرهای بین کره‌ها و اجرام آسمانی را طی کرد و تفاوت بین ساعات نیمکره‌های زمین را به راحتی تشخیص داد و با اعداد دقیق معین کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها