کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لندن؛ پایتخت میلیاردرها


کد خبر : ۲۱۹۱۸پنجشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳:۴۷۲۱۲۹ بازدید

اگر شهری در دنیا وجود داشته باشد که مانند آهن‌ربا میلیاردر‌ها را جذب کند، آن شهر لندن است! این شهر با 77میلیاردر، طبق رتبه‌بندی سالانه تهیه شده ...
لندن؛ پایتخت میلیاردرهالندن؛ پایتخت میلیاردرها

اگر شهری در دنیا وجود داشته باشد که مانند آهن‌ربا میلیاردر‌ها را جذب کند، آن شهر لندن است! این شهر با 77میلیاردر، طبق رتبه‌بندی سالانه تهیه شده توسط Sunday Times روزنامه پرفروش انگلیسی، شهری است که بیشترین تعداد میلیاردر را دارد. 

طبق این لیست، پس از لندن، نیویورک با 61، سانفرانسیسکو با 57، هنگ کنگ با 49، مسکو با 38، لس آنجلس با 35، پکن با 33 و پاریس با 30میلیاردر قرار دارند. براساس تقسیم‌بندی کشور‌ها، آمریکا با 378میلیاردر در صدر فهرست قرار گرفت و به ترتیب چین با 193، انگلستان با 120، آلمان با 66، هند با 56، فرانسه با 44، روسیه با 43 و سوییس با 39میلیاردر در ادامه لیست جای گرفتند. 

ساندی تایمز، با بررسی هزار نفر از ثروتمند‌ترین افراد در بریتانیا، عنوان کرد که این کشور تا به حال این‌قدر میلیاردر به خود ندیده بود و این آمار در سال 2009، 43میلیاردر یا به عبارتی یک سوم تعداد کنونی آنها بوده است. کل ثروت آنها بالغ بر 456میلیارد یورو است و این رقم در مقایسه با سال 2009 (حدود 100میلیارد یورو) مدام در حال افزایش است. در مجموع، ثروت هزار نفر از ثروتمند‌ترین افراد این کشور برابر با 576میلیارد پوند برآورد شده که مبلغی بیش از یک‌چهارم نرخ تولید ناخالص داخلی انگلستان است. 

لاکشمی میتال، مهاجر هندی رئیس بزرگ‌ترین کمپانی فولاد جهان است. او در سال 2008 در صدر این لیست قرار داشته و اکنون با از دست دادن 2.1میلیارد پوند در مقایسه با سال 2015، به رده یازدهم این لیست سقوط کرد.

رتبه اول در اختیار برادران روین با 3.1میلیارد پوند است و رتبه دوم، برادران هندوجا صاحب شرکت‌های هندوجا گروپ با 13 میلیارد پوند دارایی قرار دارند. نفرات بعدی به ترتیب، لئونارد بلاواتیک، کارآفرین و بازرگان اوکراینی تبار با 11.6میلیارد پوند، گلن وستون، سرمایه‌دار و مدیر ارشد اجرایی کانادایی با 11میلیارد پوند و ارنستو برتارلی، کارآفرین و ورزشکار سوییسی با 9.78میلیارد پوند هستند.

ملکه الیزابت دوم با ثروتی بالغ بر 340میلیون پوند در جایگاه 319 قرار گرفت! پل مک کارتنی ثروتمند‌ترین خواننده و آهنگساز موسیقی راک، ثروت مشترک با همسرش بالغ بر 760میلیون پوند است. خواننده مشهور بریتانیایی، Adele، نیز نزدیک به 85میلیون پوند ثروت دارد و جزو خوانندگان ثروتمند زیر 30 سال سن است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها