کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌فروشی سیم‌کارت‌ اپراتور سوم در بازار


کد خبر : ۲۱۸۳جمعه، ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵:۱۶۲۲۰۶ بازدید

در حالی که قیمت مصوب سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای اپراتور سوم 20 هزار تومان است؛ در بازار به سختی می‌توان فروشگاهی را یافت که سیم‌کارت رایتل را 20 هزار تومان عرضه کند. میانگین قیمت رایتل در بازار 35 تا 40 هزار تومان است.

 اپراتور سوم بارها اعلام کرده که قیمت سیم‌کارت دائمی این اپراتور 120 هزار تومان، قیمت سیم‌کارت اعتباری و قیمت سیم‌کارت دیتا 20 هزار تومان،‌ است و هر قیمتی غیر از این، گران‌فروشی است و پیگیری می‌‌شود.

اما علیرغم این اعلام چندباره‌، هنوز گران فروشی این سیم‌کارت‌ها در بازار بی‌وقفه ادامه دارد و درک این موضوع نیاز به جست‌وجوی سخت ندارد.با گذر از هر محل فروش سیم‌کارت می‌توان دید که سیم‌کارت‌‌های رایتل از 35 هزار تومان تا 40 تومان قیمت‌گذاری شده‌اند که این قیمت بسته به رندی سیم‌کارت به 200 هزار تومان نیز می‌رسد.

علاوه بر این، این تخلف در دفاتر پیش‌خوان دولت که نمایندگی مجاز رایتل هستند نیز تکرار می‌شود و کمتر فروشگاهی را می‌توان یافت که در آن سیم‌کارت اعتباری و دیتا رایتل 20 هزار تومان عرضه شده باشد.با توجه به افزایش تمایل مردم به استفاده از سیم‌کارت‌های اپراتور نسل 3 و تکرار این موضوع، ضروری است که مسئولان نهاد‌های نظارتی و اپراتور مربوطه اقدام جدی‌تری برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم که اغلب راهی برای جبران آن نیست، انجام دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها