کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نيسان مورانو مدل 2014


کد خبر : ۲۱۷۳پنجشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸:۲۱۱۷۹۶۲ بازدید

اين هفته اولين تصاوير از نيسان مورانو مدل 2014 کاملا جديد در حال آزمون در ايالات متحده منتشر شده است.
نيسان مورانو مدل 2014نيسان مورانو مدل 2014

جزئيات کمي از سبک اين نمونه اوليه استتار شده مشخص است، اما نيسان اظهار داشته اين خودرو سبک طراحي متفاوتي نسبت به مورانوي کنوني خواهد داشت.

اکنون تنها مي توان سبک طراحي اين خودرو را تجسم کرد اما با کنار هم چيدن چند نکته مي توان اين مشکل را حل کرد.مشخص است که در طراحي مورانوي جديد از پسفايندر کاملا جديد، x تريل مدل 2014 و قشقايي پيروي خواهد شد.رزونانس کانسپت که امسال در نمايشگاه خودروي ديترويت و ترا کانسپت که در نمايشگاه خودروي پاريس سال 2012 به نمايش درآمد، راهنماهاي ديگري براي طراحي مورانوي جديد هستند.

بر اساس گزارشي در سال گذشته، سبک مورانوي کاملا جديد خريداران را متعجب خواهد کرد.گزينه هاي سيستم انتقال قدرت اين خودرو نيز در پسفايندر جديد يافت خواهد شد. نيسان قصد دارد موتور ديزلي آن را با 3.5 ليتري v6 بنزيني به کار رفته در نسل کنوني مورانو تعويض کند.انتظار مي رود در سال 2014 يک موتور هيبريدي 2.5 ليتري سوپرشارژ به خط توليد پسفايندر اضافه شود و به نظر مي رسد اين موتور در مورانوي کاملا جديد نيز به کار رود.ماه گذشته، مدير نيسان در استراليا، پيتر جونز اظهار داشت عليرغم عرضه پسفايندر هفت سرنشينه و دو چرخ فعال با موتور مشابه و گيربکس cvt و قيمتي ارزان تر، فروش مورانو در استراليا ادامه مي يابد.


98khpz1lz2qx6bdolly.jpg

h6errwdbx3mpri1xygo.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها