کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این کشور را ضعیف‌تر خواهد کرد


کد خبر : ۲۱۷۰۵چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۳۴۱۳۲۷ بازدید

بر اساس اعلام هشت مقام سابق خزانه‌داری آمریکا در روز چهارشنبه در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در همه‌پرسی 23 ژوئن، این کشور فقیرتر ...

بر اساس اعلام هشت مقام سابق خزانه‌داری آمریکا در روز چهارشنبه در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در همه‌پرسی 23 ژوئن، این کشور فقیرتر شده و نقش لندن به عنوان مرکز مالی جهانی کمرنگ‌تر خواهد شد.

مقامات اسبق خزانه‌داری آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به روزنامه تایمز اعلام کردند: « رای به خروج از اروپا تصمیمی خطرناک برای آینده اقتصادی بریتانیا خوهد بود.»

این نامه به امضا، تیموتی گایتنر، هنری پاولسن، جان اسنو، پل اونیل، لاورنس سامرز، رابرت روبین، مایکل بلامنتال و جورج شولتز رسیده است. هشدار آنها قبل از سفر باراک اوباما به بریتانیا منتشر شده است.

مقامات ارشد سابق خزانه‌داری اعلام کردند: « خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برکسیت) نقش لندن را به عنوان مرکز مالی جهانی زیر سوال می‌برد. برای بسیاری از موسسات مالی، لندن به عنوان سکوی پرتابی به درون اروپا بوده است.»

در این نامه آمده است: « خارج شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا به معنای توان کمتر این کشور به منظور رهبری چالش‌های حیاتی پیش‌روی اتحادیه اروپا خواهد بود. برکسیت مبادلات تجاری و تلاش برای امضای مجدد توافق‌نامه با دیگر کشورها را دشوار خواهد کرد.  »

سیاست‌گذاران سابق خزانه‌داری اعلام کردند: « عدم قطعیت موجود حول خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا منجر به فشار روی جو موجود بر بازار و سرمایه‌گذاری‌ها شده است، رای به خروج بریتانیا می‌تواند موجب طولانی‌تر شدن دوره عدم‌قطعیت و جلوگیری از رشد بیشتر شود.»

مقامات ارشد اعلام کردند: « به نظر می‌رسد گزینه جایگزین بهتر  برای ما این است که برای پیشرفت درون عضویت اتحادیه اروپا تلاش کنیم، بدون تحمیل خطرات اقتصادی قابل‌توجه برکسیت، برای سال‌ها اقتصاد بریتانیا رشدی آهسته‌تر و کندتر خواهد داشت.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها