کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار خودرو در روزی که گذشت


کد خبر : ۲۱۶۶چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷:۴۸۱۲۵۳۴ بازدید

بازار امروز خرید و فروش خودرو با کاهش 100 تا 500 هزار تومانی قیمت‌ها همراه بوده و همچنان بازار خودرو بدون مشتری است.

 بازار خرید و فروش خودرو طی هفته اخیر همانند هفته‌ها و ماه‌های گذشته بدون مشتری بوده و در رکود به سر برد. البته برخلاف انتظار مردم نتایج مذاکرات ژنو هم نتوانست این بازار را به سمت رونق هدایت می کند و همچنان خبری از خریدار خودرو نیست.

غلامی یکی از فعالان بازار خرید و فروش خودرو در رابطه وضعیت بازار خودرو می‌گوید: بازار خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است و معاملات اندکی صورت می گیرد. البته باید این نکته را متذکر شوم در هفته های گذشته در برخی از خودروها افزایش 200 تا 500 هزار تومانی به وجود آمده بود که به دلیل عدم خریدار مجدد به همین میزان کاهش پیدا کرده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در پایان این ماه با سررسید چک‌ها و بدهی ها احتمال کاهش قیمت ها دور از ذهن نخواهد بود، گفت: هم اکنون بازار اشباع شده است و خریداران در انتظار کاهش قیمت ها هستند.
حسن زمانی افشار رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل هم با اشاره به اینکه امروز در خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمت 100 تا 500 هزار تومانی بوده‌ایم، اظهار داشت: به اعتقاد بنده برخلاف انتشار شایعاتی مبنی بر کاهش شدید قیمت خودرو بعد از مذاکرات ژنو باید بگویم خودرو بیش از رقم مذکور کاهش قیمتی را تجربه نکرده است.وی با بیان این که در خودروهای خارجی نیز طی چند ماه اخیر هیچ گونه افزایش قیمت صورت نگرفته است، افزود: بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود قرار دارد و این هفته با وجود کاهش ناچیز قیمت تغییری در معاملات انجام نشده است.

امروز قیمت پراید 132 مدل SE با قیمت 19 میلیون و 200 هزار تومان، پراید 132 مدل EX با قیمت 18 میلیون و 200 هزار تومان، پراید 111مدل SEبا قیمت 19 میلیون و 300 هزار تومان و سمند SEبا قیمت 25 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.همچنین پژو پارس سال با قیمت 35 میلیون و 100 هزار تومان، تیبا دوگانه سوز 24 میلیون و 300 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 38 میلیون و 400 هزار تومان، پژو 206 تیپ 6 با قیمت 51 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 2 با قیمت 37 میلیون و 100 تومان قیمت گذاری و به مشتریان عرضه شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها