کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت زعفران به 7 میلیون تومان بازگشت


کد خبر : ۲۱۳۳۴یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۷۱۲۱۲ بازدید

نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش 300 هزار تومانی قیمت زعفران در 6 روز اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم زعفران ...

نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش 300 هزار تومانی قیمت زعفران در 6 روز اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم زعفران حداقل پنج میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر 7 میلیون تومان است.

غلامرضا میری در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت زعفران در بازار از 16 فروردین به بعد بین 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: این روند معمول هر سال است، چرا که کشاورزان پیش از این محصول خود را فروخته و نیاز مالی‌شان تأمین شده است، بنابراین در این ایام تمایل چندانی به عرضه زعفران به بازار ندارند.

وی افزود: در صورتی که عرضه طلای سرخ به بازار زیاد شود، احتمال تعدیل شدن قیمت‌ها وجود دارد، چون بازار داخلی و همچنین صادراتی زعفران در حال حاضر رونق چندانی ندارد.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه در ماه‌های شعبان و رمضان مصرف طلای سرخ در کشورهای حوزه خلیج‌فارس بالا می‌رود، ادامه داد: علاوه بر این، در آستانه ماه مبارک رمضان مصرف داخلی این کالا نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین احتمال خروج بازار از رکود وجود دارد.

میری، قیمت هر کیلوگرم زعفران را حداقل پنج میلیون و 500 و حداکثر هفت میلیون تومان اعلام کرد و اظهارداشت: قبل از 16 فروردین ماه، نرخ‌های مذکور بین پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و 6 میلیون و 700 هزار تومان بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها