کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

علت پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن


کد خبر : ۲۱۱۹۷سه شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۴۷۱۰۷۱ بازدید

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن پاسخ به چرایی پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن گفت: پیشنهاد ما برای بودجه ...

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن پاسخ به چرایی پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن گفت: پیشنهاد ما برای بودجه سال 95 صندوق بازنشستگی کشوری 22 هزار و 700 میلیارد تومان است.

بخشی زاده در نشست خبری امروزدر پاسخ به پرسشی درباره چرایی عدم پرداخت عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات و راه‌آهن تاکنون اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معمولا فهرستی از بازنشستگان دستگاه‌های مختلف را به صندوق ارائه و اعتباری برای پرداخت حقوق در نظر می‌گیرد اما شرکت‌های راه‌آهن و مخابرات در این فهرست نیستند و پرداخت عیدی آنها برعهده دستگاه مربوط است.

وی ادامه داد: دستگاه مربوط باید حتما رقم عیدی را به ما بپردازد تا ما آن را برای بازنشستگانش واریز کنیم و تاکنون این اتفاق نیفتاده و مبلغ عیدی معوق برای هر دو شرکت حدود 27 میلیارد تومان است.

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین درباره بودجه سال 95 این صندوق اظهار کرد: کل بودجه سال 95 ما که در لایحه در نظر گرفته، 19 هزار و 70 میلیارد تومان است که البته پیشنهاد ما 22 هزار و 700 میلیارد تومان بود.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا، رشیدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در پاسخ به پرسشی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار کرد: سال گذشته اعتبار قابل توجهی برای این امر صرف شد. 600 میلیارد تومان صندوق اعتبار گذاشت و 400 میلیارد تومان از محل مشارکت بازنشستگان هزینه شد و بسته‌ای نیز تعریف کردیم اما تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد به بیماران خاص بیشتر کمک کنیم اما نمی‌توانیم سقف این تعهدات را صددرصد باز بگذاریم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: به خصوص آنکه در بیمارستان‌های خصوصی ارقام نجومی است و به عنوان مثال برای هتلنیگ بیمارستان برای یک شب اقامت سه میلیون تومان هزینه می‌کنند و این ارقام سرسام آور است اما تا جایی که توان داشته باشیم به بازنشستگان برای پرداخت این هزینه‌ها کمک می‌کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها