کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهلت پیش پرداخت اولیه مسکن فرهنگیان


کد خبر : ۲۱۱۴دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷:۳۶۴۵۴۱ بازدید

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان ایران با اشاره به اینکه 20 آبان آخرین مهلت درخواست برای مسکن فرهنگیان گفت: 15 آذر تا 15 دی ماه مهلت پرداخت متقاضیان پیش‌پرداخت اولیه مسکن تعیین شده است.

محمدرضا نظام آبادی با اشاره به اینکه فرهنگیانی که برای دریافت مسکن ثبت نام کرده‌اند باید مطابق با تقاضای خود پیش‌پرداخت‌های اولیه را واریز کنند.

وی ادامه داد: فرهنگیان با توجه به نوع تقاضای خود باید سرمایه گذاری کنند،یعنی کسانی که درخواست در فایل اول داشته اند مبلغ 200 میلیون تومان و 150 میلیون تومان در فایل دوم و 100 میلیون تومان در فایل سوم به عنوان پیش پرداخت اولیه تهیه مسکن فرهنگیان باید پرداخت کنند.

مدیر عامل اتحادیه اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان ایران اظهار داشت: از 20 آبان ماه سایت ثبت‌نامی فرهنگیان به صورت خودکار بسته شده است و از بین کسانی که ثبت نام کرده بودند 150 نفر در فایل یک به همراه 20 نفر ذخیره و 150 نفر در فایل دو به همراه 20 نفر ذخیره و 200 نفر در فایل سه و بیش از 500 نفر در فایل 4 واجد شرایط برای دریافت مسکن فرهنگیان شناخته شده اند که باید در مدت فاصله تعیینی پول خود را واریز کنند.

نظام آبادی تاکید کرد: پروژه‌های ما در شهرهای همدان، اصفهان، شیراز و زنجان در حال ساخت است و فایل 4 منظور آن دسته از فرهنگیانی هستند که تقاضای خرید خانه در شهرهای دیگر را دارند.وی تاریخ واریز پیش پرداخت اولیه از طریق موبایل و ایمیل به متقاضیانی که واجد شرایط شناخته شده اند اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: هر کدام از فرهنگیان هر زمان که انصراف بدهند پولشان به همراه سود به آنها پرداخت می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان ایران بیان کرد: کسانی واجد شرایط شناخته می‌شوند که در مرحله اول فرهنگی و داری شماره پرسنلی باشند و در مرحله دوم توانایی پرداخت اولیه سرمایه گذاری را دارا باشند.مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان افزود: با این روش هزینه تمام شده برای فرهنگیان 30 درصد پایین‌تر از مبلغ بازار است.20‌آبان ماه سایت ثبت‌نامی به صورت خودکار بسته شد و کسانی که تقاضای برای مسکن دارند باید صبور کنند شاید طی سه ماه آینده مجددا سایت برای ثبت نام فرهنگیان باز شود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها