کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولویت‌های مالیاتی در سال 95


کد خبر : ۲۱۰۱۲دوشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰:۳۳۲۲۰۹ بازدید

معاون وزیر اقتصاد گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی و وصول مالیات از بخش‌هایی که توانایی بالاتری دارند، از اولویت‌های مالیاتی در سال 95 است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی و وصول مالیات از بخش‌هایی که توانایی بالاتری دارند، از اولویت‌های مالیاتی در سال 95 است.

به گزارش ایران جیب به نقل از مهر، سید کامل تقوی نژاد گفت: یکی از برنامه ها و اولویت های کاری سازمان امور مالیاتی فرهنگ سازی، ایجاد اعتماد و شفافیت در نحوه پرداخت مالیات و آشنایی کامل مردم با این مقوله مهم اقتصادی، اجتماعی و حتی اخلاقی در جامعه است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند افزود: وصول مالیات از بخش ها و افرادی که توانایی بیشتری دارند و نیز جلوگیری از فرار مالیاتی با استفاده از ابزارهای قانونی و فرهنگ سازی از دیگر برنامه های مهم این سازمان است.

تقوی نژاد از تلاش ها و درایت تیم مذاکره کننده هسته ای و دولتمردان قدردانی کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان همچنان در حال افزایش است. وی به گسترش روابط دیپلماسی و مبادلات تجاری، بازرگانی و سرمایه ای در دوران پسابرجام و تمایل روزافزون کشورهای مختلف جهان برای ایجاد روابط با ایران اشاره کرد و افزود: اولویت ایران در این راستا نیز جذب سرمایه گذاری و تولید مشترک با نگاه به ظرفیت های داخلی است.

وی به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری شعار محوری سال ۹۵ مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: تاکید و اهتمام ویژه رهبری به موضوع اقتصاد مسئولیت و تعهد مسئولان و متولیان امر را در این زمینه دوچندان کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها