کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خرید تضمینی گندم تعیین شد


کد خبر : ۲۰۸۱یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷:۰۸۲۷۲۷ بازدید

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت : قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید 1050 تومان تعیین شده است.

عباس قبادی افزود: همه کالاهایی که دولت به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می کند ، مانند گندم ، برنج و جو در شرایط خوبی قیمت گذاری شده است و امیدواریم به بهترین شکل و میزان تولید و خریداری شود.

وی همچنین به موضوع کنترل و نظارت بر کالاهای وارداتی به ویژه مواد غذایی در مبادی ورودی اشاره کرد و گفت : همه کالاهایی که ازمبادی قانونی وارد کشورمی شود به لحاظ داشتن شرایط بهداشتی ، استاندارد و قرنطینه کاملا نظارت می شود.

قبادی با تاکید بر اینکه در ترخیص تمام کالاها بدون استثنا شرایط قرنطینه و موضوع های مربوط به بهداشت و استاندارد رعایت می شود ، افزود : گمرک و شرکت بازرگانی دولتی به کالاهایی که تاییدیه دستگاه های ذیربط را نداشته باشد ، اجازه ورود به کشور نمی دهد.

وی با اشاره به برگشت محموله گندم وارداتی به علت نداشتن شرایط قرنطینه و استاندارد به کشور مبدا گفت : برای نمونه 20 روز پیش محموله گندمی را خریداری کردیم که قبل از کارهای گمرکی برای تخلیه و ترخیص ، در داخل کشتی آزمایش شد و چون استاندارد ما رعایت نشده بود ، برگشت داده شد.

قبادی افزود: اخباری که پیرامون این موضوع ها در جامعه دیده می شود ، شایعه و کذب است و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند باید پاسخگوی اظهارات خود باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها